Setta Fy Weshak - ستة في وشك

Album cover art for "Setta Fy Weshak - ستة في وشك" by Wingii - وينجي

Wingii - وينجي - Rap, Jersey Club

Setta Fy Weshak - ستة في وشك

0 Plays

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

[المقدمة] Brrah, brrah (Basengi, unky got a kennel) Yeah, yeah, yeah Brrr, brrr Yeah, yeah, yeah (Love the Sinner) Grrah, yeah [اللازمة] خالصة لم الوش، خدت ستة في وشك وبتحول وأقلب وأنتشلك Stage نجم ع الـ وإذا دارت الحرب أنا هتحول، يا شباب تتهت وتتهوش وبتيجي في الجد وبتبوش، وبنيجي في الجد وبنلوش [المقطع الأول] ودماغي بتهب وزي ما تحب، أنا قد الدنيا وكارف الناس ولا باجي في الهئ ومهما كبرت أنا قد المبنى وأخوك سندال فـ إصحى وفوقلي علشان هلفوت أخرك معروف، أنا هقلب وقتي علشان مكروش، مش حمل وحوش، أنا هندب وأدي تلاشوني ماتجوش علشان مافكوش، وأنا بمشى مغمي برجولة ما إنتوش يلا حمل جيوش، والحرز مرمي ع الفاضى منفوش، ومسقف موس، والخصم مجلي ولا بدي دروس، أنا أشد وشوش وبخلص بدري [اللازمة] خالصة لم الوش، خدت ستة في وشك وبتحول وأقلب وأنتشلك Stage نجم ع الـ وإذا دارت الحرب أنا هتحول، يا شباب تتهت وتتهوش وبتيجي في الجد وبتبوش، وبنيجي في الجد وبنلوش [المقطع الثاني] وإخواتي نازلين مش معتدمين أيُها هلهول وأنا خصمي مبهوق، حَك في إسمي عشان مشهور وأنا مش مهتم لأي قليل حب يقول بتحبوا الهري تذيعوا ع النت مابنشوفكوش مش جاي أرمي المسا تمامكو تحت الجزمة، ومالكوش لازمة، مافيش غير كدة وأحب إني أسحب سحبة تروح مستشفى عشان تسندك عشان من صغري بلوَّش بقلب ستة وأشد إستره عشان أنا مخي مأجز، أنا من إمبابة ومش من هنا [اللازمة] خالصة لم الوش، خدت ستة في وشك وبتحول وأقلب وأنتشلك Stage نجم ع الـ وإذا دارت الحرب أنا هتحول، يا شباب تتهت وتتهوش وبتيجي في الجد وبتبوش، وبنيجي في الجد وبنلوش

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Wingii - وينجي