Ansak Wansahom - أنساك وأنساهم

Wingii - وينجي & Husayn - حُسَين - Rap, Egyptian Rap - راب مصري
Ansak Wansahom - أنساك وأنساهم
2 Plays
Duration: 3:49
Lyrics
[المقدمة: حُسَين] (Spleen) ده اللي ناقص، ده اللي خان ده اللي باصص، ده اللي باع ده اللي إتغير يوم ما داق ده اللي لسانه ما نطقش الحمد لله ديا الدنيا ودوا حال الناس يحبوا الكره، يستنوا سيرة المال يرازوا بعض، في وش بعض إخوات وفي ضهر بعض ياكلوا بعض، كلاب [اللازمة: وينجي] أنساك وأنساهم وأشتري ما أشغلش دماغي بحاله وأتسحب ياما في حالي أعمل مش سامع، بنتفض روحي تروحي أدام مش نافع وأختفي [المقطع الأول: حُسَين] بطلت أشرب ويسكي، مبقاش له تأثير ما بركبش إلا الـ Bentley فالـ S بتغير بطلت اللي يقرفني، ما بلعبش إلا كبير مش هتعلق بواحدة عشان في غيرها كتير مفيش مني إتنين في الدنيا عشان كتير عليها مسجل نفسي تجاري، أجيب فلوس بالكيلة أخد الماريوت كله، السهرة تقلب ليلة ما تقولش عليها بتاعتي، مفيش ساعتين في إيديها أخوك Star ما بحبش حد عشان حبيت قلبي إترمى في النار بحب أتمزج، بحب اليورو، مدمن ريحة الدولار بنزين لدماغي، عايز كيوف، عايز أجيب من السولار [اللازمة: وينجي] أنساك وأنساهم وأشتري ما أشغلش دماغي بحاله وأتسحب ياما في حالي أعمل مش سامع، بنتفض روحي تروحي أدام مش نافع وأختفي [المقطع الثاني: ويجني] تقولوا أسامينا، عايزينها بالأخضر قلبي أنا في حالي وما جاش مع الأهطل محدش عارف إنت مين أصلاً، بس قلبك جايبك في سكة إيه إدتها قلبك واخدت فين حفظت قلبي وعملت Save أشكال جديدة وما بين قوسين على وضعي خلق كتيرة وما جاتش سكة قلبي ميت ركنته دكة سبت واحدة وصحبت ستة موزا الكبير وفي أي حتة [اللازمة: وينجي] أنساك وأنساهم وأشتري ما أشغلش دماغي بحاله وأتسحب ياما في حالي أعمل مش سامع، بنتفض روحي تروحي أدام مش نافع وأختفي
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Wingii - وينجي
- Husayn - حُسَين