El 3eeb Wasely - العيب واصلّي

Wingii - وينجي - Rap, Egyptian - مصري
El 3eeb Wasely - العيب واصلّي
2 Plays
Duration: 5:18
Lyrics
[المقدمة] كنت فاقد نفسي ومالقانيش أوقات بنساك وأنساهم ولما أقول ماتروحيش ألقى نفسي وحيد وإنتِ معاهم ماكنش الغرض أكيد تبقي هناك من الأشرار تبقي معاهم بسمع خطى عقرب إيدي بتجري ما أنساش نفسي أنساك وأنساهم [جسر] حاسس إني مافيا حاسس إني مافيا حاسس إني مافيا حاسس إني مافيا حاسس إني مافيا حاسس إني مافيا حاسس إني مافيا حاسس إني مافيا [المقطع الأول] حاسس إني مستهلك ماتشوفنيش إنسان لو هنكون في الماضي أمسحك، ليه بتقولي إنك عايزاني حقودي مستهدف والأندال أندال إختارت نفسي لنفسي وما أديش وقت للجدال لا بقيت أشوف مرايا تحس غروري على صورتي أنا قلبي مات وواخده معايا وماتقوليش أُعذرني لا بقيت بشوف نص الكباية وعقلي يقول أكون لي لا تجس نبضي عشان مغشوش من العيشة أنا أعشها دغري ولا أحط نفسي معاكو في خد وهات Game مافهوش إياب جمعنا عيش والملح يا أخويا أحزاب وأنا همومي ياما وأنا شوفت نفسي عشان الفرق بان لا بيشغلني بال وصلت الرسالة حبش النفاق المافيا في الإذاعة [اللازمة] العيب واصلّي (Yeah) العيب واصلّي وبنسى، ليه بتعيبوا دماغي؟ إنتَ ماحدش عارفك أصلًا، يا ولاد إمبارح كنت في قلب المرسى، شيلت في قلبي ياما [المقطع الثاني] ماظهرليش علامة، توصلني ليها والمكتوب مكتوب هنرضى باللي فيها كان في قلبي الوحدة وع الرصيف غلابة وع الجبين في خير وإحنا ملوك الليل حسيت نفسي لوحدي وكنت في قلب المينا ما أحبش إللي فيها إنتو الله الوكيل وإحنا الله المعين قافش المرشدين ما أحبش إلا حد شوفت نفسي وبس [اللازمة] العيب واصلّي (Yeah) العيب واصلّي وبنسى، ليه بتعيبوا دماغي؟ إنتَ ماحدش عارفك أصلًا، يا ولاد إمبارح كنت في قلب المرسى، شيلت في قلبي ياما (شيلت في قلبي)
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Wingii - وينجي