Maganeen - مجانين

Lyrics
[المقدمة: فليكس - وينجي] ماشية في جيهتك مجاملات عندك يا سندال باجي أندبك وآجي معاك وإنتَ مهمش وبتتـ**** مجانين ماتجيش مش هنضمك وفي عيني عواجيز، هشحنهملك أعيال بلالين وإحنا بطولنا أصل أنا مش زيك — أوبا [المقطع الأول: وينجي - فليكس] لو ردت فيك، عاجباك تلبسها ومش ناقصين برشام ع المسا هخبط فيك أمشيك بأجهزة تروح ماتجيش، على شان ع السكة إنتو بتعملوا أبطال بتجيبوا في السيرة لما إحنا بنيجي فـ إنتو بتقلبوا أصنام والحالة ع الصيني سيقاك وأنا إيدي مجنونة بتجري أخصام ده أنا ماضي بالخمسة تلاشاني على شان بتجيلي شايفك بتكيد والنقص ماليك فـ بقيت بتخاف من إيدي وعشان هلاس ع النت وأثبتت إنك هلهول (إيه) نفسين خلوك بكسلت (آه) نفسين خلوك بتقول [اللازمة: وينجي - فليكس] إنتَ مستهلس عامل نمس ولا، صعب أشوفك خصم Risk ومعانا قلقتوا تاخدوا الـ يالا آقليل إتبكسلت مش بيننا معاملة ولا بالمثل وبعيني أقيسكوا مش بالمتر إنتو مش بطولة ولا في التتر إنتو في الكافولة عيشتوا الحلم [المقطع الثاني: فليكس] أصل إنتَ بتكرف على مظبوط وإنتَ يا حيلة أمك قلوط ناس مابتفهمش في أصول حِلك من الـ Show ده هتموت إصحى المافيا على إستعداد لو إنتَ جاي منك في أداء، ياه مع أي ناس شنشات، ياه جاي منك بهواك أصل أنا من المجانين ومطرطش فـ بقولك ماتجيش، بنلطش شوف لو بتفكر، شوف حظك هنسنك وأبيض ع الأبيض حِلك أصل إحنا من الجيزة إوعى تسوقها يا بيئة ولا خش وهتجيبك وأنا بابا يا شنيبة [قبل اللازمة: وينجي - فليكس] قالوا واجهة ونجم وبالإسم، وأنا بمضي بإسمي وبالختم لو حكمت، لكم وتلم وهتغاشم شكلي إتجننت قالوا عني وحكوّا بدون إذن، إنتَ مهلس حاسك بتهس إنتو أونطة وعيشتوا الفيلم، ومش سامع عنك يا برنس [اللازمة: وينجي - فليكس] إنتَ مستهلس عامل نمس ولا، صعب أشوفك خصم Risk ومعانا قلقتوا تاخدوا الـ يالا آقليل إتبكسلت مش بيننا معاملة ولا بالمثل وبعيني أقيسكوا مش بالمتر إنتو مش بطولة ولا في التتر إنتو في الكافولة عيشتوا الحلم [المقطع الثالث: شيكاجو] جايلكوا بطولي وهاتلي فريقك أشد كزلك تشد زميلك وأنا جاي وهقلبها حريقة يا عيال يا فاكهة أنا أقوم بكتيبة وأنا سيفي على كيفي مابيعتمدكش أخوك في النكش ما أقولكش على حالكو بضرب كف في كف وده حيلتها ماعتبش الحجز وإجري إمشي عشان هتدرب فيك مين صريف أنا مابجليش أسوق بلدكو وبلد بلدكو وإللي يعادينا يا مرحب بيه واقف مقلق، سمعت إسمي شيكاجو مطروش لو جاي مع مين فـ إسمع مني نصيحة يا شقي أنا لو دقرتك هلعب بيك [قبل اللازمة: وينجي - فليكس] قالوا واجهة ونجم وبالإسم، وأنا بمضي بإسمي وبالختم لو حكمت، لكم وتلم وهتغاشم شكلي إتجننت قالوا عني وحكوّا بدون إذن، إنتَ مهلس حاسك بتهس إنتو أونطة وعيشتوا الفيلم، ومش سامع عنك يا برنس [اللازمة: وينجي - فليكس] إنتَ مستهلس عامل نمس ولا، صعب أشوفك خصم Risk ومعانا قلقتوا تاخدوا الـ يالا آقليل إتبكسلت مش بيننا معاملة ولا بالمثل وبعيني أقيسكوا مش بالمتر إنتو مش بطولة ولا في التتر إنتو في الكافولة عيشتوا الحلم
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Wingii - وينجي
- FL EX - فليكس
- Shikago - شيكاجو