Rødnisser og blånisser

Album cover art for "Rødnisser og blånisser" by Ulrike Hansen Døvigsen

Ulrike Hansen Døvigsen - Pop, Musicals

Rødnisser og blånisser

0 Plays

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

[Tekst til "Rødnisser og Blånisser"] [Vers 1] En rødnisse gikk til Månetoppen og sa; "Åh, så mye blåbær, dem vil jeg ha" Så plukket han all den bæra han så Tok med seg alt han fant, både store og små [Refreng] Men, åh-åh-åh-åh-åh-åh-åh Hvordan skulle det gå med den Blåtimen nå? Det tenkte ikke rødnissen på [Vers 2] Og en blånisse kom til Månetoppen og sa; "Det der er vår blåbær, dra herifra" Men rødnissen var så gruelig frekk Han hadde plukket alt, alle bæra var vekk [Refreng] Men, åh-åh-åh-åh-åh-åh-åh Hvordan skulle det gå med den Blåtimen nå? Det tenkte ikke rødnissen på [Bro] Og det som hendte den julen Skal ingen blånisser glemme For alle måtte være inne i hulen Ikke leke i snøen Bare være hjemme Bare være hjemme Bare være hjemme [Outro] Åh-åh-åh-åh-åh-åh-åh Og vi tenker som få, den Blåtimen nå Hvordan skal dette gå?

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Bent Åserud
  • Geir Bøhren
  • Gudny I. Hagen