Rødnisser og blånisser

Lyrics
[Tekst til "Rødnisser og Blånisser"] [Vers 1] En rødnisse gikk til Månetoppen og sa; "Åh, så mye blåbær, dem vil jeg ha" Så plukket han all den bæra han så Tok med seg alt han fant, både store og små [Refreng] Men, åh-åh-åh-åh-åh-åh-åh Hvordan skulle det gå med den Blåtimen nå? Det tenkte ikke rødnissen på [Vers 2] Og en blånisse kom til Månetoppen og sa; "Det der er vår blåbær, dra herifra" Men rødnissen var så gruelig frekk Han hadde plukket alt, alle bæra var vekk [Refreng] Men, åh-åh-åh-åh-åh-åh-åh Hvordan skulle det gå med den Blåtimen nå? Det tenkte ikke rødnissen på [Bro] Og det som hendte den julen Skal ingen blånisser glemme For alle måtte være inne i hulen Ikke leke i snøen Bare være hjemme Bare være hjemme Bare være hjemme [Outro] Åh-åh-åh-åh-åh-åh-åh Og vi tenker som få, den Blåtimen nå Hvordan skal dette gå?
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Bent Åserud
- Geir Bøhren
- Gudny I. Hagen