Το Τελευταίο Βράδυ Του (To Telefteo Vradi Tou)

Album cover art for "Το Τελευταίο Βράδυ Του (To Telefteo Vradi Tou)" by Solmeister

Solmeister - Rap, Ελλάδα (Greece)

Το Τελευταίο Βράδυ Του (To Telefteo Vradi Tou)

0 Plays

View ArtistView Album

Lyrics

[Chorus] Χαίρομαι που έχασες την πίστη σου σε 'μένα και Χαίρομαι που πλέον δε στεναχωρώ κανέναν και Έχω αποτύχει αλλά πλέον μόνος, έστω Δεν μου έμεινε κανείς για να απογοητεύσω Δεν έμεινε κανείς, δεν είσαι πουθενά Όσα λέγαμε δεν τήρησες και με πονά Να θυμάσαι όταν κλαις πάνω απ' το μνήμα Πως μου υποσχόσουν να κάψουμε την Αθήνα [Verse 1] Έχω γίνει φίλος με τα λάθη μου Σκούπισε τα μάτια σου, αγάπη μου Δεν ξέρω για 'μένα τι νομίζεις Μα άμα δεν ελπίζεις μη δακρύζεις Πάντοτε εγώ ήμουν το πρόβλημα Ήθελες να δεθούμε κι εγώ το 'λυνα Άσε το χθες κι ασχολήσου με τα τωρινά Χωρίς εμάς είναι καλύτερη η ζωή σου [Chorus] Χαίρομαι που έχασες την πίστη σου σε 'μένα και Χαίρομαι που πλέον δε στεναχωρώ κανέναν και Έχω αποτύχει αλλά πλέον μόνος, έστω Δεν μου έμεινε κανείς για να απογοητεύσω Δεν έμεινε κανείς, δεν είσαι πουθενά Όσα λέγαμε δεν τήρησες και με πονά Να θυμάσαι όταν κλαις πάνω απ' το μνήμα Πως μου υποσχόσουν να κάψουμε την Αθήνα [Verse 2] Ό,τι αγάπησα δεν έβγαλε τη νύχτα Έχω μείνει μόνος και παλεύω και με δόντια και με νύχια Κι οι γαμημένοι θέλουν να μου πάρουν ό,τι είχα Μα έχω λεπίδα και θα μείνουνε με την ελπίδα «Μη με σκέφτεσαι» της είπα Θέλουν να με φάν' σαν να 'μαι πρόεδρος των ΗΠΑ Κι ακόμα ψάχνω θάρρος το «συγγνώμη» να σου πω Εκείνο το «συγγνώμη» για το θάρρος που δε βρήκα [Chorus] Χαίρομαι που έχασες την πίστη σου σε 'μένα και Χαίρομαι που πλέον δε στεναχωρώ κανέναν και Έχω αποτύχει αλλά πλέον μόνος, έστω Δεν μου έμεινε κανείς για να απογοητεύσω Δεν έμεινε κανείς, δεν είσαι πουθενά Όσα λέγαμε δεν τήρησες και με πονά Να θυμάσαι όταν κλαις πάνω απ' το μνήμα Πως μου υποσχόσουν να κάψουμε την Αθήνα [Bridge] Κι αν με θυμάσαι απόψε Άναψέ μου ένα κερί Και μη φοβάσαι απόψε Το φάντασμά μου δε θα σε βρει [Chorus] Χαίρομαι που έχασες την πίστη σου σε 'μένα και Χαίρομαι που πλέον δε στεναχωρώ κανέναν και Έχω αποτύχει αλλά πλέον μόνος, έστω Δεν μου έμεινε κανείς για να απογοητεύσω Δεν έμεινε κανείς, δεν είσαι πουθενά Όσα λέγαμε δεν τήρησες και με πονά Να θυμάσαι όταν κλαις πάνω απ' το μνήμα Πως μου υποσχόσουν να κάψουμε την Αθήνα

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Solmeister