Prim

Lyrics
["Prim" için şarkı sözleri] [Giriş] [?] [Verse 1] Öğreti'cem moruk örgülerini elime sarıp Büyük bi' zevkle yedircem sana o taşaklarını Güldürdün adi herif Sahi beni sollayacağını düşündün mü? Ben bi' dildoyum beni alacak kadının Havada kalmıyor bulut daha yükseklerde Yüz yılda bi' rastlarsın rap'im gibi sikici derde Hip-hop bi' familya angut geçmişin nerde Baban olsam müsade etmem sen gibi ferde Ne bilir ki, kopya stilin anca daridida On şarkı diss attın bu tek cevabım Al ve kınanı yak Bana diss attıktan üç ay sonra parantez açıp Yanına rota diss yazman komik oluyo' baya Gider ayak birleşik yazılır mı lan O ayak giderse nasıl birleşi'cek falan Ayıp öğretmen çocuğusun olmuyo' bak Johnny Sins olman imkansız ben olurken Tupac Bizde ne oturtma sorunu var, ne patlıcan Senin kafiyeler patates oturtta al, kayıt Ateşle yaklaşmam çünkü gazdan ibaretsin Ve bunu sanar kayıp, bıraktılar anlamayı seni Ileri gidemedin, geri gelip bi' daha denemeyi dene bi' derim Nedeni bi' itin sikini anımsatıyo' dilin İstediğin feat'i vermedim diye yazıyo'sun he mi? (He mi?) Çene kemiklerini göt yalamakla kırmak zor olmalı Dört fanından üçü rota siker onları diyo' Haklı, primci bebe Sen sonuncusun, ben ilah oldum birincilere Yalancı değilim, senin gibi "düzenbaz" değilim Adımı andıktan sonra buldun ibnece fame'i Abone fame'i, amın epey bi' kaşınıyo' sanırım ki yapıyo' geylik Bu konu doğrumu doğru Sonuçta kodumun oğlu Benimle sorunu sonu olu'cak Koruyun onu Cebimdeki telefonu Arıyo yelawolf olum Sesinde TRT tonu bile yok Öğretmen oğlu Ama bu dönemin notu kötü Ve özenip otur bana Bu görevin boku sana yakışır Ama ödülü bana Üstadlığım sanamı kaldı sanamı saf Ben yaşıyoken otuz birini çek ve kafayı salla Nedir bilmez flow Primi istedin al klon "Hebele hübele" yapıp duruyo'n kimse bi' sik anlamıyor Rota varken senin için "Bu denyo' nedir?" diyo'lar Anlamıyo'sun gelip bi yol al Yalandan ibaret sendeki moruk yalan ibadet Yan sanayimsin, olursun benim için bi ticaret Sen sikildikçe millet tankurt diyor sustu nihayet Ve nihayet rotan geldi rapim diyanet Kaç yaşındasın ayıp, siktir ettiler yuhlayıp Istiyosan yapmayı yavrum buyur böyle gel Hiç bi' lafın dokunmadı bana, bana en büyük hakaretin flex yaptığını söylemen Sizden değil artık zıplamayanlar Hepiniz böceksiniz beni ıskalayanlar Pop şarkısısın demiştim hatırla Sana verdiğim fanların rezilliğinden ötürü beni haklı sayarlar Ortaçla at'caktım feat ne oldu? Yavşak bi' piç, verdiğim prim yetmeyince mesleğin mi değişti Seni yarışmada görenler "Yine finalde bi' köpek var" deyip ağzınla frizbi tutmanı bekledi Daha deneyeceğin bir çok şey var abisi Mesela dünkü boksun, kendine "Üstad" deyip hayli bilgisiz Bi' tutum sergileyip fake hesaplarla Tankurt çok iyi ya yazıp da Kendine toplayabilirsin bir çok embesil Otun kitabını yazdım doğrudur. bıraktığımdan Sağlıklı yaşam tercih ettim rap'in krallığında Karın kaslarımın aynısına sahip olabilirsin Yarağımı bi' zahmet artık midenden çıkarttığında Amcık ağızlı vitamindin sen, ben ortadaydım Işçilik yaparak büyüdüm, senin öğretmen aylığın Yüzüme konuş artık göt veren evden ayrılıp Senide sevebilirlerdi benle yarışmasaydın [Enstrumantal Ara] [Çıkış] [?]
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Rota