Tarihimin En Belirgin Noktası

Lyrics
Öyle bi noktadayım ki; Bi'şey yazarken acaba başka biri üstüne alınır mı? Üstüne hiç almaması gereken kişiler gücenir mi? Sanmıyorum.. Çünkü "hayatıma giren melek, melekliğini, o'nunlayken o'na toz kondurmadığını, iblisse; suçlarını ve onun tozdan çıkmadığını bilir" demiş yazar [Verse] Bu benim baktığım yerlerden Gördüğüm şeytanlardan bi' kaçı Eğril dedikçe hayat hep dik durdum Çembere girmem dik açım Gülerse yüzün her şeye var der Dedim bulut geçecek engele rağmen Kadın verdikçe ödün kendinden Korkma sakın yükselecek trajın Bi' kaç aydır sakatım, bilir herkes Bazı yorgunluğun dinlenmesi yok Kanatma, yarat beni! Ver çeki düzen bana Tanrım inletse de of Hak etmediğim her şeyin hakkını Vermiş gibi dolanmaktan yoruldum O kadar lanet insanla karşılaştım ki Artık siksen de bu son Her şey zarar ziyan Gitti sevdiklerim bile diyar diyar Nefret ettiklerimle Aynı kentte hapsoldum olsun bu rüya Sağ bacağı sol bacağına hasret Azgınlarından medet duyan Gibi biri olmaktansa Arındırılıp yerleştirilirim gidip aya Bi' gün şiir oldum, bi' gün küfür Bugün küfür günüm git tükür Tarihimin en belirgin noktasısın Sen boksun ne gülü Ne ne ne gülü Ne ne ne dünü O benim en iyi dostumdu, üzgünüm Öldürseler değişmem dedin öldün benim için öl güzgülü Acılardan delirdim Acılarımı değil delirdiğimi gördün Nasıl bi' şakaysa kimse gülmüyor Kahkaha attın güldürüp Nedense neyi istemediğini Bilmen için onu yaşaman gerekliydi Sen çok kullanılmış bi ürünsün Seni daha önceden terk etmeliydim Ertelendikçe katlanır bedel Merhaba ben ödediğin bedel Dön, dolaş, değiş, dönüş Yeter ki kalbinde ona sakın verme yer Minnet etme, mahrum kal Kal ondan ayrı böyle de bu hayat geçer Sürter, yatar, kalkar O sen değil, güler yaşama devam eder İyi bir gün geçirmen için Sana geçirmesi gerekliyse birinin Sen biri değil boşluksun Umarım dolar açlığın ya da seni bitirir Bitirip, bi' piçe mi beni değişip Dolacak yerim? Maalesef olamaz bebeğim Maalesef bebeğim sana göre Biraz fazla kaliteliymişim, iyiyim Senin kıçın hızlı, bu işlemcin hep yavaş Kafanda beyin yok var talaş Ben haksızlığı sindiremiyorum Yolda görmeyeyim arkadaşlarınla Ummadık taşım yararım baş Kaş açarım olursan ambulansa muhtaç Diyeceğim fakat unutmuşum Sendeki kalp ve kaş bile yapmadır ayyaş Yaramaz bi' kızım dedin Sen yaram az bi' kızsın oysa Ben en yücesiyle dört yıl geçirdim Sen kimsin aptal ordan Hakkımı ölmüş babana ediyorum teslim Bırakmasın seni sağ, asla Geçmişin tek tek gelsin peşinden Neler çektirdin az anla Geçen Perşembe evinin önünde de Arabamın içinde bekliyodum Bi' yağmur yağarsa seni görmek Güzel olabilirdi anlıyosun Evde özellikle tek kalıyorum Belki kapımı çalarsın diye İşte o zaman ne bok yiyicez Biz bunu gerçekten bilmiyorum.. Gece 11'de
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Rota