YaDope Fe Hope - يادوب في هوب

The Synaptik - السينابتيك - Rap, Middle East
YaDope Fe Hope - يادوب في هوب
0 Plays
Lyrics
[المقدمة: السينابتيك] يا دوب في هوب، يا دوب يا دوب في هوب، يا دوب يا دوب، يا دوب يا دوب، يا دوب يا دوب في هوب، يا دوب يا دوب في هوب، يا دوب يا دوب، يا دوب [اللازمة: السينابتيك] يا دوب، يا دوب يا دوب في هوب، يا دوب يا دوب في هوب، يا دوب يا دوب، يا دوب هذي العيون بالليل آني أذوب تثلجلي الصدر والدنيا شوب [المقطع الأول: السينابتيك] طريق طويل، تع ديرعلي مازوت في شوق وخوف وبعد وخوف ما شُفت شيء، آني ما سمعت الصوت كبيت التلفزيون، رميت ريموت آه وليس كذلك، سقطت زي قرد عم بنزل عن شجرة عشت جوة خيالي فترة كنت أسبح بمشاعر قذرة وأنا فُت بأفكار، مرق الليل أنا كنت بنهار ترا عدت ستار تراباتات مش بالدار [اللازمة: السينابتيك] يا دوب، يا دوب يا دوب في هوب، يا دوب يا دوب في هوب، يا دوب يا دوب، يا دوب هذي العيون بالليل آني أذوب تثلجلي الصدر والدنيا شوب [المقطع الثاني: موسكو] جوة مني نار خليني في حيرة رايحة جاية في مخي سايبة ضيقة ملصم نفسي بحيث مشاعري كبيرة شُفت حد في ضيقة وما صابني غير نار صديقة أيام بتفتت، أيام بتجدد أيام بحس إني في Trip محتاج أمدد أوقات بتشتت، بس قدر بتحجج عندي أصوات كتيرة في مخي بس عايزة تتسكت حظي أنا جِبته، عند البحر وسِبته شوفت الحب كرهته سبت كتير وقفلت في سيرته ومهما صبرتوا، لسه مشاعري سبرتو حبي إن ما قدرتوا ما عنديش غير عقلي مفتته بجمع في مشاعري وأحس نفسي ف Lego في كل ركن صوتي مش فاتح، Ego جوة مني كتير فـ الأغلبية بيتشتتوا [فاصل: السينابتيك] كلهم بس امر بيتلف فتو نمشي على الوعر وبنزف فتو أنا وموسكو وسيف نعمل تراك حلو [اللازمة: السينابتيك] يا دوب، يا دوب يا دوب في هوب، يا دوب يا دوب في هوب، يا دوب يا دوب، يا دوب هذي العيون بالليل آني أذوب تثلجلي الصدر والدنيا شوب
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- The Synaptik - السينابتيك
- Moscow - موسكو