Otetaan iisisti

Album cover art for "Otetaan iisisti" by Mariska

Mariska - Pop

Otetaan iisisti

0 Plays

Duration: 6:11

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

Tuu sisään vaan, tuu vapaasti vaan. Tääl olla kyl saat ihan rauhassa Joo ovet on auki, sisäänpääsy vapaa. Joka varmaan takaa, et erilaisii tapaat Järjestyssäännöt, se on tää neuvo viisaan. Otetaan iisisti ja tilaa kyl piisaa Sopu sijaa antaa, pieni hymy vaan parantaa, ja kohtelias käytös viel pidemmälle kantaa Oot käymäs tai jäät, ei rajota mitkään. Varotus niilt, jotka on viihtyny pitkään Ei kannata esittää vaan leveitä ja kovii. Ongelmii syntyy ku on niin kapeit ovii Ja tääl on muutaki rattoo, ku vaan jäädä kattoon, et jos joku kompastuis kynnysmattoon Ja voin vaikka vannoo, ei pahastu kukaan, vaikka lähtiessä otat ohjeen tän mukaan Matkalla tähän päivään ollu riitoi liian monia. Vaik otan iisimmin ny, ni ei silti koskaan niiaa Tomi Ja aina tulee oleen niitä jotka paskaa jauhaa. Mut nykyään mun mielestä niille on vaan parasta nauraa Niinku Asa sanoo: Ei biiffii hoppareille lainkaan. Nykyään vaan sitä rentoo menoo mä keikoille kaipaan Ku jengi hymyilee ja oikeesti nauttii viboista, ja mä oon saanu tarpeeks kaikista tiukkapipoista Jotka kritisoi sitä, mitä mä teen. Jotka toivoo, et tästä ei mulle jäis mitään käteen Monta tapausta tullu vastaan, jotka leuka pystys kulkee, ja mä en kunnioita ku niitä, jotka tekee tätä tunteel eli: Solon tarvii tehdä se mitä Solon tarvii, ja jos ei heru rakkautta ni kai se sit on harmi Silti mä teen tätä niin kauan ku fiilistä saan, ja jatkan matkan loppuun ottaen iisisti vaan, beibe En mä tullut aiheuttamaan mielipahaa. En mä tullut edes tuomaan teille harmii Mun on pakko seurata sydämen sanaa. Miehen täytyy tehdä se mitä miehen tarvii En mä tullut aiheuttamaan mielipahaa. En mä tullut edes tuomaan teille harmii Mun on pakko seurata sydämen sanaa. Miehen täytyy tehdä se Pitäis olla skarppi, silti ottaa iisisti. Pitäis ottaa chillisti, silti rimmaa villisti Väkisin pinnistin setit tähän raitaan. Ei pitäis haittaa, vaik synnyin stadin väärään laitaan Ota iisisti, ylityö maksaa opiskelut. Missä perustelut? Ei auta turhat vakuuttelut Et kaikki pääsis alkuun silt samalt viivalta. Toiset ponnistaa pohjalta, toiset alottaa pinnalta Ota iisisti, vaik sun miehes sua vatsaan potki. Odottamaton raskaus, se suunnitelmat sotki Ota iisisti, vaik sait rassin letkusta suulla. Voit kiittää onnees, selvisit vaan poliklinikkamaksulla Ota iisisti, kemikaaleil elost siistii. Ei kymmenest jäbäst ees jaksas tehä muistobiisii Ota iisisti, ei näin voi käydä kotisuomes. Niin ne kertoo telkkarissa sun olohuonees Mä nään niin paljon vihaa minne tahansa mä käännän pääni. Mul on missio ja ainoona aseena ääni Mun lääni ei rajotu kehäkolmoselle. En kumartele yhdellekään posselle Joiden piiri pieni pyörii, mc: t nickeinensä hyörii. Eivät tajua ees olla musiikin edessä nöyrii Sanon: Kaikki siskot sekä veljet voivat olla helmii. Jokaisella on tilaisuus toteuttaa unelmii Mut vain harva sen tajuaa ja jatkoon selvii. Vihan puusta kasvaa aina huonoja hedelmii Mikä on vialla? Missä meni pieleen? Kun ensin tulee negatiiviset asiat mieleen Jeesustelemaan en ala, mutta uskon silti, että peto on vapaana, se päästettiin irti Mä sain myöskin osakseni vastaanoton viileen. Ei enää jaksas, vaan puhallettaisiin yhteen hiileen O-o-otetaan iisisti, ii-ii-iisisti En mä tullut aiheuttamaan mielipahaa. En mä tullut edes tuomaan teille harmii Mun on pakko seurata sydämen sanaa. Miehen täytyy tehdä se mitä miehen tarvii En mä tullut aiheuttamaan mielipahaa. En mä tullut edes tuomaan teille harmii Mun on pakko seurata sydämen sanaa. Miehen täytyy tehdä se Mä en puhallakaan yhteen hiileen, vaan kohennan hiillosta. Sanoinko että palaute ei todella kiinnosta? Ei oo sama saako ollenkaan kiitosta ja tuleeko se platina jo kolmessa viikossa Tovi on seurattu, vastaan heti kuuluu: "Nainen vaietkoon seurakunnassa." Ihme jos ei aleta teilaa, ku pojilla on asenne ku Talebaneilla Pettymyksiä, karsintaa, kukin julkisuutta sen vartin saa Vaik et haluu viedä bisnestä keltään, niin viet pienen palan, saanu ittestään selvää Kaikki ei tyydytä promoa, harva saa soittoi ja kyynärpää kohoaa Et myy ilman mediaakaan eli saadaan heti downlaa peli raakana Ja huulest tekee suuren eleen ja mikäli se riita ei muuten repee Ne vanhankii biiffiä kuumentelee, ja biiffi myy, niin se kuule menee Ei täällä moni rahaa pankkiin rahtaa ja sata kaveria samaa lanttii jahtaa Ei oo maailmassa valttina dowlaus, sil ei älä tää markkinatalous Mun pitää tehdä se mitä miehen tarvii Ja jos ei siedä kritiikkii, tekee ittestä pienen narrin Ja lopuksi pieni klisee, sul on aina lupa sano oma mielipitees Mul on oikeus sen miettimiseen tai sitä voi todeta että: Mitähän ne siel vikisee? O-o-otetaan iisisti, ii-ii-iisisti En mä tullut aiheuttamaan mielipahaa. En mä tullut edes tuomaan teille harmii Mun on pakko seurata sydämen sanaa. Naisen täytyy tehdä se mitä naisen tarvii En mä tullut aiheuttamaan mielipahaa. En mä tullut edes tuomaan teille harmii Mun on pakko seurata sydämen sanaa. Naisen täytyy tehdä se En mä tullut aiheuttamaan mielipahaa O-o-otetaan iisisti En mä tullut aiheuttamaan mielipahaa Ii-ii-iisisti

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Credits Not Found