Jotenki tiesin

Lyrics
Ei vittu...haloo, joo, mää lähen tulee, moro Avaan silmät aamul, mul on paska olo. Pikkuhiljaa herään, ryömin ulos mun pikkukolost Pistän koneen päälle, jonkun biitin soimaan. Meen suihkuun pesee hampaat ja keräileen voimaa Uuteen päivään. Mietin mitä unii näinkään, mietin mitä eilen tapahtu ja mistä paitsi jäinkään Istun hitaasti alas ja hengitän rauhallisesti. Tää biitti pärähtää päälle vaarallisesti "Tää on varmaan testi." Mä mietin yksin, fuck it! Mä pistän kaiken vaan viinan syyksi Nousen ylös, puen päälle mun farkut ja paidan. Kurottaudun kohti kenkii, tunnen selkävaivan En välitä vaik kipu tuntuu seläs ja pakaras. Eihän näin nuorel kaveril voi olla mitään vakavaa Avaan oven, aurinko paistaa, sattuu silmiin. Mietin mitä eilen tapahtu, mut loppu kesken filmi Jatkan kävelyy ja otan röökiaskin taskust. Jäljellä vaan yks ja pieni pala baarilaskust Heitän böllin huuleen, jatkan kohti kauppaa. Maha kurisee, vois jotain aamupalaksi haukkaa Ostan kolapatongin ja maxi-askin. Mulla kävi flaksi, rahat riitti justiin, mä laskin Myyjä näyttää siltä, et se haluis päästää irti. Se kattoo mua pahal, mutta hymyilee silti Jatkan kohti puistoo, meen istuun ja syömään. Nään ku jotkut junnut alkaa pultsarii lyömään Aurinko lämmintä, poltan ruokasauhut. Ei näy ketään tuttui, et sais aamupaukut Mietin yhtä uutta biisii mieles. Mietin miten se menis ja mikä siin on pieles Ajatukset keskeytyy, kun tuttu ääni moikkaa. "No mitä äijä, ei oo näkyny poikaa." "Moro, mitä äijä?" Ei mitään, ei mitään "Mitäs muuta?" Ei kummempaa ja ihan jees, ei valittamist "Mitä tota, ooksää menossa treffaan tänään sitä äijää?" Joo pitäs tossa kohtapuoliin lähtee kattoon "Onks sulla se rassi messissä?" Ei, mul on jotain ihan muuta Katson kelloo, huomaan, et on aika lähtee. Mietin epävarmana, et mitä vittuu mä teen Jatkan silti matkaa kohti sovittuu mestaa. Kusihätä puskee, mun on pakko päästä vessaan Toivon, että kaikki menee niiku pitää, etten joudu tätä rautaa missään vaihees oikeesti testaa Katson taivaalle, alkaa kerääntyy pilvii. Hetken päästä ensimmäiset tipat osuu mua silmiin On jo aika pimeetä ja sataaki rankasti, ja nään jo tumman hahmon seisovan sateessa vankasti Kerään itseni viimesen kerran, katson ylös, hyvästelen Herran. Paineita poistuu ainaki jonku verran "740, 760, 780, 800, siinä on koko paska. Passaa sitä settiä" "Poliisi, liikkumatta!" Kamat taskuun, juoksen ihan vitusti karkuun. Kuulen vielki päässäni, se äijä tuskissaan parkuu Jos se joutuu arkkuun, mitä sitten tapahtuu? Oon juossu ainaki kaks kilsaa, sit vast havahdun Lämmin aalto menee läpi, pieni ahdinko. Se kävi päälle, ase laukes, täysi vahinko Kuka muakaan uskois mitä mä puhun. Täytyy pitää turpa kii ja luottaa ainoastaan muhun Pyyhin sormenjäljet aseesta ja heitän sen menemään. Mitä asken tapahtu? En haluu miettii enempää Jatkan kohti kämppää hieman sekavin mielin. En uskonu, et näin vois käydä, mut jotenki tiesin
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...