Oodi

Lyrics
[Intro] Jep [Säkeistö 1] Poltan vaik ulkona, poltan vaik sisäl, mä Poltan vaik mutsilla, poltan vaik isällä Poltan aamulla, päivällä, yöllä Sen mä voin ite luoda sen, syödä sen, juoda sen Poltan karstaa tai hasista Mä poltan lehtee, kukkaa tai puhdasta hartsia Bongist tai piipust, kaboomist tai chilust Jointist tai älyst, kaboom ja lähtee kivut Lähtee ne huolet, vaik ei se niit poista Mut hetkellinen vapaus on kyllä aikamoista Antaa mielenrauhaa, voimia jatkaa Ettei tuu flippaust eteen sitten keskellä matkaa, ja Ei pidä antaa sen roskan kasaantuu Vaan vapauttaa pää, antaa mielen vaan laantuu Muuten se taantuu, huutaa takas luontoon Se palaa takas primitiiviseen muotoon, ye [Kertosäe] Neljäkakskyt on koodi ajalle Usko pois, tää on pelkkä oodi pajalle Edelleen sitä, teen sitä nauruun Tää on edellistä, kevellistä, rehellistä lauluu Neljäkaksyt on koodi ajalle Usko pois, tää on pelkkä oodi pajalle Tuulet vaan kuulet, vaan nakertaa Ei oo mitään uudempaa, suurempaa, kuulemma agendaa [Säkeistö 2] Otan konjakkii lasillisen Polttaminen, se saattaa tehdä susta passiivisen Niinku holi, sitä pitää osata käyttää Oli miten oli, meikäläinen päräyttää, jep Se on mun juttu se, se on mun tuttu Ainoo selkee, kaikki muu on vaan suttuu Yhtä huttuu, mut mieli on kevyt Ensimmäine joka omisti sille koko levyn Oonks mä hullu ku huilusta tullu? Sä voit arvostella, ku oot pajoissa kuullu Ja se on tän tarkotus viihdyttää vaan Etsin niitä, jotka pystyy mua rileittamaan, jea Oon aina valmis vaik säätämään Vaikka junassa, teltassa nihkeetä välillä Jos heitän keikan, haluun nähdä tääl Sitä punasta, keltasta, vihreetä väriä [Kertosäe] Neljäkakskyt on koodi ajalle Usko pois, tää on pelkkä oodi pajalle Edelleen sitä, teen sitä nauruun Tää on edellistä, kevellistä, rehellistä lauluu Neljäkaksyt on koodi ajalle Usko pois, tää on pelkkä oodi pajalle Tuulet vaan kuulet, vaan nakertaa Ei oo mitään uudempaa, suurempaa, kuulemma agendaa [Säkeistö 3] Kukka on tos, mutta vasta mun vieres Laillistin sen, mutta vasta mun mieles Nuppu avautuu, siihen kastan mun kielen Jos en jaksa polttaa, niin syön sen ku sienen Valtio seuraa viel peräs, ei viel Mutta sitten yht'äkkii kansanedustajat heräs Mä oon täynnä mitä pitää ja voida Ei näitä harmittomii tyyppei voi kriminalisoida Kotikasvatus kunniaan, mä pyydän Skidi halluspito sallitaan, mä pyydän Eka askel, kuka uskaltaa, mä kysyn Kuka pysyy sanojensa takana, mä pysyn Kasvatti kukan yks, kasvatti kukan kaks Ei tienny kukaan ja teki mielen mukavaks Nyt peruspentil on pöydäl kasa syytteit Me ollaan kaikki ihan normaalei tyyppei [Kertosäe] Neljäkakskyt on koodi ajalle Usko pois, tää on pelkkä oodi pajalle Edelleen sitä, teen sitä nauruun Tää on edellistä, kevellistä, rehellistä lauluu Neljäkaksyt on koodi ajalle Usko pois, tää on pelkkä oodi pajalle Tuulet vaan kuulet, vaan nakertaa Ei oo mitään uudempaa, suurempaa, kuulemma agendaa [Jälkikertosäe] Me, me halutaan kasvattaa, halutaan rauhassa kasvattaa Me, me halutaan kasvattaa, halutaan rauhassa kasvattaa [Outro] "Ne tietää paremmin mun asiani, vaatii aluks yhen mist se lähtee Ja sit kaks ja viisaat päät yhteen Arvuutellaan, päätellään päättömästi Spekuloidaan ja väitellään jäätävästi Tehdään absurdei johtopäätöksii Niinku jotkut vitun siat konsanaan Mist lähtien 1+1 on ollu 3 Ja elämä ei oo mitään vitun matikkaa mulle Nonii, ja lisää jengii ja sama paska jatkuu Pikku psykologei kaikki, voisin pistää ne vaa taskuun Sit tarvii viel soppaa ne random-tyypit Ne sinetöi koko paskan ja sit sust tulee tietty tyyppi Tarust tulee totta ja fiktiost faktaa Minkä näille mahtaa, kun ne vaan istuu porukas ja suoltaa paskaa? Miks sut lyödään heti maahan jos sust nasta tulee? Miks jutun aiheet on aina kaverit ja niistä paskapuheet? Kaikki on taikureita, tivoli on pystys Mahdotonta korjaa, tekis mieli käyttää rystyy Lumipallo vyörii, ja jatkaa vyörymist Mua pyörryttää jo, mut mä vaan jatkan pyörimist Ne poistaa muttereit tikapuist eikä anna mun kiivetä Mitä pienemmät piirit, sitä suuremmat on hiiret tääl Tosimies kitkee ja itkee silmät kosteena Jengi tajuu seuraukset, kun joutuu itse oleen kohteena Menkää ny vittuun pään sisält, se ei oo teiän asia Ja nää ihmiset tietää sen ite, nää vitun vasikat"
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Juju (FIN)