Lama - למה

Lyrics
אם עברתי לילה רע - רק את לי שמש את החדר מאירה בשקט מחוייך אם הכאבתי לך נורא - את לא נלחמת מחכה שהסערה לאט לאט תשכך אם נפלה עלי צרה - את מנחמת על מצחי מעבירה מגע ידך הרך אם מיתר אחד נקרע - ואת מפזמת ושורה אחר שורה השיר זורם איתך אז למה, למה, למה שיהיה לי רע איתך נולדים שירי אז למה, למה, למה שיהיה לי רע - השבת לי זכר נעורי אדמה, אש וסערה וכשאת כבר מעירה - את מאיימת בעיני הנמרה יש כעס מחוייך אך תמיד את השבירה והחולמת שמוצאת את הפשרה עם ילד מבוגר אז למה, למה, למה שיהיה לי רע - איתך נולדים שירי אז למה, למה, למה שיהיה לי רע - השבת לי זכר נעורי חוף שקט בתום הסערה
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)
Loading comments...
Credits
- Writers
- Shimrit Or - שמרית אור