Vlekkeloos & OG Vibez - Wintersessie 2019

101Barz & Vlekkeloos & OG Vibez - Rap, Nederland
Vlekkeloos & OG Vibez - Wintersessie 2019
0 Plays
Lyrics
[Intro] Check dan, je kijkt naar 101Barz 'T is een wintersessie, Rotjoch op je beeldscherm Ik ben met een MC, je zag hem bij Barz 4 Barz, tijdens de Blow Out Sessies Ben met een producer, je zag hem ook al bij 101Barz Ik heb het over Vlekkeloos en OG Vibez, we gaan het doen man [Verse 1] De beweging is lay low Op de deck in de waggie terwijl ik blaze op mijn demo Kan niet klagen hermano want deze days zit het mee yo Al die lobi en mooie vrouwen die strelen mijn ego Jij wordt bleek als een emo wanneer je rookt van mijn tooka Spend mijn pesos op parces en jij bent broke door een puta Ik geloof niet in chucha's, pak ik cake zeg jij deel uit Aan mijn groupa ik deel uit, maar daarvan maak jij geen deel uit Kijk ze pompen mij heel luid, maar broer jij komt er niet heel uit Mannen willen nu fronten maar zitten voor de TV thuis Bel m'n hombre voor jonko dus fuck die blokken uit theehuis Ik heb je ams niks aan gedaan nee ik kleed d'r alleen uit (shit) Mi hermano ben op dek net als een piraat Tegenwoordig krijg ik beetje geld als ik op beats praat Eerst nog weinig opties, deze tijden hoor ik "kies maar, kies maar kies maar" (wanneer heb je die release klaar) Laat die stijl zitten als je weet dat het je niet staat Maricon skeemed raar, tuurlijk met de team daar Pull up Maastrrr, oom agent vraagt om ID-kaart Ik ben geen terrorist dus snap ik niet dat jij de jihad Mami chula die wou even voelen aan mijn sieraad Tijdje terug wou zij niks van mij weten, is dat niet raar? Blijf maar denken dat ik jouw seniōra niet kaap Jonko houd mijn ogen op een kier net als een niqab (wow) Ik ga een dikke vlammen, verlaat de zero cuatro tres want ey ik wil ontspannen Mensen die het meeste praten weten minste van me Ik weet niet wie de fuck jij bent, jij weet tenminste van me (wow) Ik ga een dikke vlammen, verlaat de zero cuatro tres want ey ik wil ontspannen Mensen die het meeste praten weten minste van me Ik weet niet wie de fuck jij bent, jij weet tenminste van me Loezoe [Verse 2] We zijn in de building man, 043 Maastricht in de building, Amsterdam in de building Geen chibiado lines dit jaar man, kom op Ik doe het rauw en jullie mannen zijn op veel montage Denk aan tijden toen we stiekem poften in garage Ben met Jorzel in de kap, we rijden back naar Maasje Z'n hoofd alleen nog op verhogen van die percentage Rare jongen, dus ze houden van die personage En ik pull up old school maar ik kan ook fucken met de rage Zet ravage in je fotto, zeg ze breng je gage Marijuana wordt verdampt nu vanaf 6 etages Zet je praatjes om in daden anders kom niet spitten Teveel trobi's voor me idde bro, ik kon niet pitten Ik kon niet switchen voor de shine dus liet die money zitten Was dat slim? Want ik wil het liefste niet zonder zitten Ik was depressed, juist de stress liet me tories flippen Niet gemaakt om te verliezen dus je hoort me kicken Ik heb een doel, dus we scoren zodra je ons ziet mikken Je wou je naam hoog houden maar je kon niet tippen Si, en soms lijkt de road lang Ik ben klaar voor overname, daarom zijn ze doodsbang (ey) Hou het honderd of verlies in hoop man Fans voor de gek houden, ik ga liever Dotan, no spang En focus niet op die bijzaken, die rapper krijgt deez nuts want hij wilt mij kraken Ik word niet slimmer door de shit die ze in lines praten Ik bedoel die leugens gaan mij echt niet wijs maken Nee, voordat ik ga moet ik iets nalaten Dus doe ik die dingen die ik eerder nog deed nalaten Ik spuug die hitte en daarna mag je me na apen Die bledders blijven replica zodra ze na maken Ik maak schade en parchando met señoritas Of met Yiba, Yugi en de rest van de clicka Roll de reefa, en ik deel het met mi hermano Ik fuck met OG als een homie, jij bent chibiado En jij bent niet meer daar zo, bro ben met een zieke chamo Af en toe vraag ik me af wie gaan d'r overblijven? Wat een leven, voor successen gaan we over lijken Ik kan niet slapen want dromen mogen geen dromen blijven Dus je kan me vinden in de booth, met een batra whiskey en die spliff in overvloed Ik zeg je eerlijk man, soms is het net een vloek Hombre scot die jonge chick, ik heb een milf op bezoek, what's good? Ik wil die kippen topless zien, zonder lipcorrectie want dat vind ik not sexy Si, nu vraagt een bitch om consessies, beter pitch je veel 16's want ik (ey, ey, ey, pull up...) Ey, ik zoek een frisse connectie, man je spit niet eens heavy, ik zet trappers in depressie Ey, ik ben gericht op progressie, nu ben ik je obsessie want we killen op sessies, motherfuckerrr Vlekkeloos in de tent man, OG Vibez is in de tent We brengen die rauwe shit terug man Ey, binnenkort "Kaskraker" online Check die shit, videoclip Check die shit op Spotify, coming very soon Botero coming very soon [Verse 3] Lange tooka nu ben ik flyer dan tante soesa Ik scoor en verander de stand net als bij kamasutra La pintura dé vlekkeloezoe tot op de block Tegenwoordig worden zure rappers opgelost Ik zou mijn longen laten rusten maar ben nooit gestopt Jij dacht jij werd die goat maar eindigde als zondebok Die rapshit vraagt een hoop van mij dus ik offer op Vraag die ams 'what is good, ga je onder of er op'? Ik kan je tanga stromen en ik laat die boys in shock Niks veranderd hier ik wil nog steeds die domme klok Fock it up, dus ik zelf ben de lastdrager Puntos pakken want ik ben een echte afmaker Ik ben tot 5 AM in Maas ik zie je vast later Wat staat er op de planning? teveel afspraken Ga je door totdat het lukt of ga je afhaken? Fack haters heel mijn leven is een kaskraker Dit word een kaskraker, heel mijn life ben ik de lastdrager Puntos pakken want ik ben een echte afmaker Gaat het om die tooka killen ben ik vast dader Putaria is allang hater 2x [Verse 4] Niet elke dag is het regen Bro ik zoek alleen maar wolken nu door wat we hier blazen Ik ben met Nanski, waar de fack is die batra gebleven? Ik ben al panchi, en ik ga op vakantie voor even Ik check mijn mami, zovan wil jij de nacht met me delen? Ik voel me tranqi, loezoe heeft weinig facks om te geven Heb geen garantie, op de volgende dag Dat is een reden om te grinden maar nu rollen we hard Ik voel mij rijk met mijn mensen dus fock de od die je pakt De thot die ik baks blijft callen dus mijn pokkie gaat plat Real parceros om me heen en ik heb lobi voor dat Lobi voor paps, mijn madre en ook love voor de stad Volg je mijn pad? dan word er meer dan money gepakt M'n hart van gowtu maar ik loop nog met de zondes op zak Beter kom mijn hoofd niet lullen op een zonnige dag Ik ben oké met waar we zijn maar sla die volgende slag Daarom heb ik soms spoed allemaal zijn we opzoek Ben niet zo impressed omdat je net zoals ons bloed Bro het komt goed, jij doet niet wat ik op songs doe In mijn mondhoek, de chronic die als een bom proeft Chico Flaco maar ik weet niet of je kan meten Niet afgeven maar gewoon de microfoon afgeven Of acht geven ik gaf mezelf het start teken Fack deze ik heb niks meer aan een wacht even Ik kan spreken met mijn hart maar er niet van leven Keek naar wat mannen op totdat ze een grap bleken Loca tanga uit agga wilt met me afspreken Colombiano natuurlijk ga ik het afwegen High als planeten ik ga van dat plan eten Rapper oud als het moet kan ik hem updaten Check de media maar kan niet elk ding geloven Werk in stilte ik wil niet alles op insta posten Goede tijden dus we kunnen met die liquor proosten En dat doe ik zeker want ik heb ook in de mist gelopen Wie is er met je ? Mijn EP word tijdloos ondertussen zijn je hits verlopen Loezoe -- Being updated --
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Vlekkeloos & OG Vibez