Lege Fles

Album cover art for "Lege Fles" by Zwangere Guy

Zwangere Guy - Rap

Lege Fles

0 Plays

Duration: 2:59

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

[Songtekst van "Lege Fles"] [Refrein] Damn ge wilt niet weten wat het is om mij te zijn Deelde bijna heel mijn leven, mijn verdriet en alle pijn Guy werd groot door veel miserie maar kijk nu waar da we zijn Wilt ge stuk van deze cake dan stapt ge beter op de trein Heel de route uitgestippeld op de guy zijn GPS Hier draait het om balans en mediteren tegen stress Mijn allerlaatste druppеl werd een hele lеvensles Vond geluk binnen mijzelf en niet meer in een lege fles [Verse 1] Ey, wikkel mezelf in een sarge [?] al ben ik het type dat niet te vaak siëst Lig laag in mijn camion met mijn Zaza hier bouwen we door aan een nest De liefde die dat ik voor haar al ontwikkelde die gaat diep tot op het merg Wil een heel grote huis met een oven voor pizza ver weg op de top van een berg Hier gaan we ook de moor, best Gebruikt gij uw ogen ook, ja Weet dat ik ook verloor, maar Hier pushen we door en door Ik ben het al zo gewoon In een thuis als dit heb ik nooit gewoond Ik heb nu de doekoe die overloopt De Gorik als kind had dit nooit gedroomd Bij mij moet ge geen tijd verspillen Ik heb geen televisie, ik kijk naar binnen Nog zoveel te zeggen we blijven zingen Ik vind mijn geluk in de kleinste dingen Kijk eerst naar mezelf voor ik wijs de vinger Kruip in mijn pen en ik schrijf bezinnend Die bars zijn te zwaar als een ijzerwinkel Da's twee-vier karaat ik blijf bij de pinken Sporten, goede voeding en structuur Hier is alles eerste press en voor cultuur Kroop als onkruid uit de hoek van de borduur Papa ZG die is cent-pourcent nature [Refrein] [Verse 2] Verloor de helft van mijn vrienden door plots te stoppen met drinken Misschien was ik wel de blinde die da de weg nie wou vinden Guy werd een heel goed gezinde, ging met de familie verbinden Dus zette op dit weer mijn zinnen, verspreid over de vier winden Een peace of mind en veel vrede, die blijf ik manifesteren Heb liever twee goede broeders dan twintig heel verre neven Heb deze shit neergeschreven want door de ring blijf ik leven Ik weet dat klinkt overdreven, tis dinsdag 2-4-09 [Refrein]

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Credits Not Found