K K - كيه كيه

Lyrics
[المقطع الأول] خمسة نظام ألا أقلة وماتثورجشي، عشان أنا لا بعتمد أي جتة ولا بعتمدك أفلان ماتقوليش إن إنتَ منين، "ليه؟" بيبان عندي إخوات فعالة وفي ضهري أزميلي، بيبان إممم، بس إنتَ رخيص عندي كتير منكم في الكيس بفعل في الحال أما إنتَ فطيس هلا يا مراحب ماشرفش بيك درجن درجن إلى ما لا نهاية هفضل راكب أعم مش شايف مهما وصلت لـ — هفضل ع الرايق [اللازمة] بلعب بتندجل كيه كيه باجي بركب بنورة وبكي كي ماتدخلنيش في أمورك أحبيبي وملعون أبو أم إللي يبكيكي بلعب بتندجل كيه كيه باجي بركب بنورة وبكي كي ماتدخلنيش في أمورك أحبيبي وملعون أبو أم إللي يبكيكي [المقطع الثاني] لو مش حملها أنا أجي أخلص عارف كلامي أوقات بيقرص ما أعتمدش حبي، فين الكتامنس لما باجي كله يفنص ولأن الثبات موجود فـ La Haine في الوشوش موجود وكأن السواد مطلوب وكأن الصفار مفروض لو ماكنتش بعمل ده ماكانش زماني بذيع كان زماني بخيب كان زماني ببيع أنا وزميلي على أي حد أنا وزميلي وإللي جاي جد أنا وزميلي ومافيش وحدي أنا وزميلي على أي كلب [اللازمة] بلعب بتندجل كيه كيه باجي بركب بنورة وبكي كي ماتدخلنيش في أمورك أحبيبي وملعون أبو أم إللي يبكيكي بلعب بتندجل كيه كيه باجي بركب بنورة وبكي كي ماتدخلنيش في أمورك أحبيبي وملعون أبو أم إللي يبكيكي [المقطع الثالث] تعبان والكلام بيقول عيان والدماغ مقفول مكشوح إنتَ ليه مبلول؟ كلفان كالكلام ما تقول عارفك، هتلاقيك محروم كاشحك وبلاقيك مذلول رن رن، هتلاقيني مشغول ڤوم ڤوم، هتلاقيني موجود [اللازمة] بلعب بتندجل كيه كيه باجي بركب بنورة وبكي كي ماتدخلنيش في أمورك أحبيبي وملعون أبو أم إللي يبكيكي بلعب بتندجل كيه كيه باجي بركب بنورة وبكي كي ماتدخلنيش في أمورك أحبيبي وملعون أبو أم إللي يبكيكي
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- ZIAD ZAZA - زياد ظاظا