Intro

Lyrics
[Chorus] Yeah, Ik ben liever alleen, dan met 10 niggas Splinternieuwe deal, dat zijn sowieso big figures Kijk maar om je heen en zeg me wie is real met je Als ik het maak, dan moet niemand me meer opbellen 7 koppen vind ik niks, spend het op ma, dats light En ik mis me pa, dat is andere pijn Komen aan me bro's, dat is komen aan mij Leven draait alleen om peace of mind [Verse] Stacks on me, let me ball in peacе Shawties wanna catch a little vibe with mе Heb je money in je zak, dan wil iedereen wel je homie zijn Chotta met me haters, kan hij never nooit me homie zijn Ja, ik ben een star, maar soms kan het toch wel lonely zijn Ik wil een splinternieuwe crib voor me mama Diamonds op me nek, die doen bachata Ik zweer ik heb alleen de realest in me aura En ik kan het van je nemen, dat is one for [?] Maar ik ga het niet doen, want ik vind het fucked up Ja, ik weet het was getrokken, maar ik ben nog ten toes Ben the realest young buck, daarom zijn die mannen boos Oké, nou steel het van de daken, ik ben een survivor Jij weet niks van zitten in whoopties om wat te maken Zeg me shawty, rustig, waarom moet je altijd klagen? Kan je hier niet tegen, ja, dan moet je me verlaten [Chorus] Yeah, Ik ben liever alleen, dan met 10 niggas Splinternieuwe deal, dat zijn sowieso big figures Kijk maar om je heen en zeg me wie is real met je Als ik het maak, dan moet niemand me meer opbellen 7 koppen vind ik niks, spend het op ma, dats light En ik mis me pa, dat is andere pijn Komen aan me bro's, dat is komen aan mij Leven draait alleen om peace of mind
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Yxng Le
- JasonXM