Voimaa ja valoa

Lyrics
Jutellaan ja tapellaan Iloitaan ja rakastetaan Tääl on pöytä katettuna Jos haluut mukaan nii ois parempi jo iskee kii Miten ihminen voi edes olla aikuinen Mut tää on liian vaikeet, samat naamat, päämäärät ja aikeet Jos sanon niille et mul on kaikki hyvin Nii sillähän sen tyrin ja ihan kohta kompastun Miten kukaan jaksaa olla sellainen Ja kuka siel pohjal huutelee Hei, voimaa ja valoa hei Mä sanon sulle et kukaan ei Voi ikinä nousta tosta kuopasta mut Voimaa ja valoo hei Kuka sun järjen vei Kysy vaan Pelkkää arkea Mut onha siinä hyviäki puolia Mut kun jotain puuttuu jonkun pitää muuttuu Muuten saatan suuttuu ihan muuten vaan Miten kukaan jaksaa olla aikuinen Ja kuka nyt tyttöö kuuntele Voimaa ja valoa hei Mä sanon sulle et kukaan ei Voi ikinä nousta tosta kuopasta mut Voimaa ja valoo hei Kuka sun järjen vei Ai et oo ikinä ollut minkään arvoinеn pliis beib Kun musta tuntuu et susta tuntuu Et joku muka vois ratkaista sun ongelmat mut еi Ei se mene niin, se on susta kii Onks sun lasit puoliks täynnä vai puoliks tyhjii Joo, joo Puoliks täysii vai puoliks tyhjii Joo, joo Puoliks täysii vai puoliks tyhjii Voimaa ja valoa hei Kuka sun järjen vei Ai et oo ikinä ollut minkään arvoinen, pliis beib Voimaa ja valoa hei Kuka sun järjen vei Ai et oo ikinä ollut minkään arvoinen Se on susta kii Onks sun lasit puoliks täysii vai puoliks tyhjii
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...