$pil$ta$jon

Lyrics
Vers: Onge Anka Lurer på non ting blir klart for meg No e ingenting noen sak for meg Svingar rundt Anka, ny start for meg Basmo og YG e bakom meg (?) Stikker og mekker D'sant To meter kis, bare se på min (?), går på ESSO og kjøper full tank Tankefull kis, men tanken forsvant, føler meg som Davy Wathne Skatteunlatende Anka er hatende, Ankaen elsker å skatte Heller min kopp, trenger en doc, hele min verden er oppi min blokk Mekker no wok, med noe torsk, YG er faen meg Migos på norsk Flipper no brikkar og gjengen min klikkar, har drukket no pils, men ekkje sikker Klokken min tikker, Philippe Patek, den lyser og glinser som et diskotek Mekker no middag, eg mekker en stek, ser meg i speilet, fy faen eg er fet Onge Anka i min leilighet, YG og gjengen er så retardert Går på butikken og kjøper no pils, ser du meg i trappene så bare hils Hiver no spenn, spiser no chips, kongen av rap, eg har no tips (brraaap), eg tror at YG er crips Fucke med oss, de ekkje vits YG for dyrene vi er bevisst Vers: Jenny Skavland Mere flasker med Patron Røyker mere (?) La meg fortelle om min skvadron Vi tjener penger, Olav Thon Røyker noke sjelden fjon Hør på min artikuasjon så skjønner du min fittelslikke-situasjon (ha ha ha) Sa - ta - tay, puti-tang svai Fitte er no strev, spiser dritten som en hai Shanghaier den fitten, shanghai shanghai Eg blander nøttene med kyllingen, (?) Hip hop, du tikker som en bombe Bare et tidsspørsmål før du gir meg hode Jenter liker meg som er en kis som har en kone Jenter liker YG nå, Anka, Linni, Tone Dette kan bli spennede, klitten din er rennende Teller disse pengene, pusser på gulltennene Har er gate hu', stor gate kuk Ung gategud Fred og kjærlighet, mine ti bud Vers: Idol Tone Spilstasjon, Tone ser ut som en ung baron Alt for jævla ute, ser meg sippe no patron Ser meg med det smykket som er verdt en million Ung Olav Thon, tar deg til den sonen Flytter disse pakkene, Tone snakker penger Arter oss som Migos, tjener mye mere YG med (s), grenseløs som Schengen Denne her gjengen, går så ekstremt her Jenter står på gata(?), så me har ingen problemer Jobber så hardt at svetten her renner YG går så hardt, mye mere enn det krever Koser meg, røyker så masse av den G'en Er så morsomt og Tone vil levere Eg vil ha fred, eg, Supermann-Tone bare banke militæret E litt skrutt ned, så la meg ta å skru opp Eg vil heller være vennlig, eg vil lage trip hop, hip hop Føler meg som Jenny Skavland, 100 000 jævla $vaimann Savner Ekte Onge Gandhi, men nå er han på vei til å bli sjaman Og det er veldig bra, alle må få gjøre sin ting her Internasjonal kjærlighet, det er ordet rundt om kring her Ute i vinden, flyge Boeing Air(?), De vet Tone får så mye bonuspoenger YG vi skyte, YG me treffe, kvar jævla gang, 30-poenger! (refreng/outro)
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...