INTRO (Y420G)

Album cover art for "INTRO (Y420G)" by YOGUTTENE

YOGUTTENE - Rap, Norge

INTRO (Y420G)

0 Plays

Duration: 0:48

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

[Intro] Vil heller tape noe spenn enn å miste min gjeng Hadde eg hatt to gram hadde eg gitt den til min venn [Refreng: Onge Anka] Måtte bare gå for det laget Vil heller tape noe spenn enn å miste min gjeng Eg lover du kan si at eg sa det Hadde eg hatt to gram hadde eg gitt den til min venn Om postkoder var viktig bare ha det Hadde alle tenk på seg sjøl haddе alle blitt glemt Hvis alle var som kjеrringen til Wara Tenn på en bil lille kjerring du vil aldri bli glemt [Vers 1: Handerre Linni] Jeg backflipper gjennom flammeringer Samme gamle sameninja Fokus som om jeg tar bilder Gjør ikke det jeg lager filmer Kanskje ridder se på meg på troner du ser allting skinner Tipser hvis du lager middag suppen smaker haifinner Silketørkle, Sven O.-kis Mot i brystet, Sven Nordin Skjorten min e fin i sømmen Nystrøket og blendahvit Buksen min er skreddersydd Lommar fylt med ekstradigg Jeg må balle mens jeg kan Ingen her får ekstra liv Glittergutt krystaller på meg ser ut som et stjerneskudd Stjernegutt, stjernemolekyler rocke stjernegutt Grønne fingre tror at jeg e gartner sånn jeg heller ut Grønne fingre tror at jeg e maler når jeg teller flus [Refreng: Onge Anka] Måtte bare gå for det laget Vil heller tape noe spenn enn å miste min gjeng Eg lover du kan si at eg sa det Hadde eg hatt to gram hadde eg gitt den til min venn Om postkoder var viktig bare ha det Hadde alle tenk på seg sjøl hadde alle blitt glemt Hvis alle var som kjerringen til Wara Tenn på en bil lille kjerring du vil aldri bli glemt [Vers 2: Idol Tone] Drikke på oransje fra Navarra Vokste opp med fuckings Che Guavara Henge med min tjommi han e mata Fyre opp Marokko via Spania Tiki-taka, balle Katalan Alle her e sultan ramadan Alle dokke balle så haram Alle dokkar faen psyko faen Ulle opp den spliffen med et gram De kan isje gjør det som eg kan Droppe keefen opp i litt kakao Gjengen bryte regler på normal [Vers 3: Jenny Skavland] Det e YG (G) 420 (G) Stikkar ut i skogen å planter et tre Gir respekt rett ut te LHBT (IQ) Pluss eg e fet (dsant) Det e faen YG (ja) [Refreng: Onge Anka] Måtte bare gå for det laget Vil heller tape noe spenn enn å miste min gjeng Eg lover du kan si at eg sa det Hadde eg hatt to gram hadde eg gitt den til min venn Om postkoder var viktig bare ha det Hadde alle tenk på seg sjøl hadde alle blitt glemt Hvis alle var som kjerringen til Wara Tenn på en bil lille kjerring du vil aldri bli glemt [Outro] For å holde lavaen i live, alle har jo sett vulkanutbrudd, hva er det? Da må en jo skjønne at det er lava Og hvis den lavan slukner, så blir den jorda her som månen For det er den som gjør at det gror trea på jorda, den som gjør at jorda er varm Ikke sola

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Credits Not Found