Allan wia a Stan (Like a Rolling Stone)

Wolfgang Ambros - Pop, Cover
Allan wia a Stan (Like a Rolling Stone)
0 Plays
Duration: 4:39
Lyrics
[Songtext zu "Allan wia a Stan (Like a Rolling Stone)"] [Strophe 1] Ah, vor langer Zeit, warst so elegant Und hast no glaubt, du bist was Besseres, is net wahr? Und wann wer gsagt hat: "Pass bitte auf" Dann hast nur glocht, weil des für di so lustig war Du hast di lustig gmocht Olle andern hast laut ausglocht Oba jetzt schau, wohin hot di des brocht? Jetzt lachst nimma, und i hob di im Verdacht Dass d' dich aufreißen losst auf da Stroßn Für an Apfel und a Ei [Refrain] Wia fühlst di dabei? Sog, wia fühlst di dabei? So zwischen ans und zwa So ganz und gar allan So allan wia a Stan [Strophe 2] Ey, du worst auf de feinsten Schuln, host ma gsogt Aber dort habns da nur des Hirn verrußt Du hast nie glernt, wie ma überlebt Aber jetzt siechst ein, dass d' es doch amoi lernen muasst Du sogst, du machst kan Kompromiss Du waßt wos foisch und wos richtig is Aber du suachst nur Alibis Für wos, wos ned zum Entschuldigen is Du losst di auf an gfährlichen Handel ei [Refrain] Wia fühlst di dabei? Jo, wia fühlst di dabei? So zwischen ans und zwa So ganz und gar allan A so allan wia a Stan [Strophe 3] Jo, du host di nie kümmert um de Leit Die gezwungenermaßen aus da Reihe foin Und de davon leben, dass di unterhoitn Aber du wolltest nie de Rechnung zoihn Du wolltest sein de Superfrau von den Karrieremann Is ned org, wia ma se täuschen kann? Es war scho aus und du host glaubt, es fangt erst an Es Leben is für di nur mehr a einzige Schinderei [Refrain] Wia fühlst di dabei? Ja, wia fühlst di dabei? So zwischen ans und zwa So ganz und gar allan So allan wia a Stan [Strophe 4] Oh, du worst a Prinzessin für de Leit De nix außer Saufen und deppert Schmäh führen tan De sich beschenken mit wertvollen Dingen Aber dir schenken's jetzt nix mehr, weil's bös auf die san Du host immer glaubt, du muasst di geniern Für de Leit, des d' kennst und de se anders aufführn Jetzt brauchst eahna Hilfe, um net zu krepiern Wann man nix hot, hot man nix zu verliern Und trotzdem glaubst immer no, es geht amoi vorbei [Refrain] Doch wia fühlst di dabei? Jo, wia fühlst di dabei? So zwischen ans und zwa So ganz und gar allan So allan wia a Stan
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...