ILY

Lyrics
[Verse 1] Mul on kaikki mitä oon aina halunnu, sä saat puolet siit (Sä saat puolet siit) Jos et oo viel sitä tajunnu, nii mä oon ain siin (Nii mä oon ain siin) [Esikertosäe] I-L-Y, jos sä haluut jotain, niin mä ostan sen (Niin mä ostan sen) Tiiät kyl, jos ne kattoo väärin, niin mä kostan sen [Kertosäe] Baby, ei sun tarvii huolehtii Jos mul on edes vähän, sä saat puolet siit Ja jos sul tulee hätä, käänny puoleeni I-L-Y, ja sama suomeksi Baby, ei sun tarvii huolehtii Jos mul on edes vähän, sä saat puolet siit Ja jos sul tulee hätä, käänny puoleeni I-L-Y, ja sama suomeksi [Verse 2] Mä voin ostaa sulle timanttei Merkkilaukkui, onks se liikaa? Ei (Nah) Tuu vieree, teen sul tilaa, babe (Yeah) Mitä välii, jos ne ei fiilaa meit? Lähetään pakoon (Pakoon), lennetää ympäri pallon (Pallon) Vien sut lämpimään ilmastoon Jonnekkin, missä muut ei oo [Esikertosäe] I-L-Y, jos sä haluut jotain, niin mä ostan sen (Ja mä ostan sen) Tiiät kyl, jos ne kattoo väärin, niin mä kostan sen [Kertosäe] Yeah, baby, ei sun tarvii huolеhtii Jos mul on edes vähän, sä saat puolet siit Ja jos sul tulee hätä, käänny puoleeni I-L-Y, ja sama suomеksi Baby, ei sun tarvii huolehtii Jos mul on edes vähän, sä saat puolet siit Ja jos sul tulee hätä, käänny puoleeni I-L-Y, ja sama suomeksi [Silta] Ei mun tarvi huolehtii (Nah) Ei ne meit tuu ettii Me ollaan niitä suurempii (Yeah, yeah) Sanon: "Bye, bye ja kuulemiin" [Kertosäe] Baby, ei sun tarvii huolehtii Jos mul on edes vähän, sä saat puolet siit Ja jos sul tulee hätä, käänny puoleeni I-L-Y, ja sama suomeksi Baby, ei sun tarvii huolehtii Jos mul on edes vähän, sä saat puolet siit Ja jos sul tulee hätä, käänny puoleeni I-L-Y, ja sama suomeksi
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- william (FIN)
- Aleksanteri Hulkko
- Hugo Sundstedt