Choo Choo

Album cover art for "Choo Choo" by william (FIN)

william (FIN) - Rap, Suomi Rap

Choo Choo

2 Plays

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

[Intro] Aitio got that smoke Ye-ye-yeah [Kertosäe] Onks se nii hyvää, et saatan hukkuu? Voit sä herää mun päält, älä jaksa nukkuu Meil kokonaisii bägei, ei vaa parii nuppuu Ei meil oo korttii, mut ajetaa junal choo, choo Jos teit on kaks, nii meit on viisi Syön geimii, niiku safkaisin riisii Rahaa iso pino, ei tarvi poppaa tän biisin Mä teen mitä haluun, ye-ye-yeah Mä teen mitä haluun, sä teet mihi pystyt Ylhääl tuulee liikaa, meinaa pysyy pystys Ne puhuu liikaa, tekis mieli vetää pystyy Mut ne on maas, emmä salee siihe ryhdy [Verse 1] Tullu pitkän matkan tänne, ollu esteit Skipannu kouluu, ei oo aikaa skriivaa essei Oon dope boy, whippaan ilman korttiii Mesei Oot pelkkä broke boy pelannu vaa korttipelei Unelmoinu ain täst, saanu vihdoi kaikе Nyt mul on cash, haluun pysyy hyvis aikeis Mun broidil gät, sen käyttämine еi oo vaikeet Kerron mu elämäst, ne sanoo tää on taidet Loputtomast tarinoit, paljo juttui Ei ne mua tunne, mut ne väittää, et ne on tuttui Niitä risoo, ku ne ei oo haluttui Pois jonost, te ootte loppuu kaluttui [Silta] Kuka ois uskonu, et täältäki voi poppaa? Massii nii paljo, housui pakko roikottaa Kaks kuus sata, pieni paikka, iso plääni Loputtomast unelmii ja yksi ääni [Kertosäe] Onks se nii hyvää, et saatan hukkuu? Voit sä herää mun päält, älä jaksa nukkuu Meil kokonaisii bägei, ei vaa parii nuppuu Ei meil oo korttii, mut ajetaa junal choo, choo Jos teit on kaks, nii meit on viisi Syön geimii, niiku safkaisin riisii Rahaa iso pino, ei tarvi poppaa tän biisin Mä teen mitä haluun, ye-ye-yeah Mä teen mitä haluun, sä teet mihi pystyt Ylhääl tuulee liikaa, meinaa pysyy pystys Ne puhuu liikaa, tekis mieli vetää pystyy Mut ne on maas, emmä salee siihe ryhdy [Verse 2] En tykkää polttaa enää, pelkään korkeit paikkoi Ain joskus iltasi muistelen korkeit aikoi Ylitetty myös niit korkeimpii aitoi Ei feikkikamaa, mun päällä vaa aitoi Sä ostat laukkui sun mimmil yeah Mä coppaan vaa osakkeit Likviditeetti korkeel ku lentokone Ja ne väittää ollaa flopanneit Palmu enkeli Voitsä henkeni Tulla tänää pelastaa Laittanu suhu aika paljonki rahaa Toivon ettet ikin kuljeta mua harhaa [Silta] Kuka ois uskonu, et täältäki voi poppaa? Massii nii paljo, housui pakko roikottaa Kaks kuus sata, pieni paikka, iso plääni Loputtomast unelmii ja yksi ääni [Kertosäe] Onks se nii hyvää, et saatan hukkuu? Voit sä herää mun päält, älä jaksa nukkuu Meil kokonaisii bägei, ei vaa parii nuppuu Ei meil oo korttii, mut ajetaa junal choo, choo Jos teit on kaks, nii meit on viisi Syön geimii, niiku safkaisin riisii Rahaa iso pino, ei tarvi poppaa tän biisin Mä teen mitä haluun, ye-ye-yeah Mä teen mitä haluun, sä teet mihi pystyt Ylhääl tuulee liikaa, meinaa pysyy pystys Ne puhuu liikaa, tekis mieli vetää pystyy Mut ne on maas, emmä salee siihe ryhdy

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • william (FIN)
  • Aitio