Ezay Tfotny - إزاي تفوتني

Lyrics
[المقدمة] ياه، ياه، ياه ياه، ياه، ياه [المقطع الأول] بفكر بالنهار، بفكر بالليل لو كنت أنا في القاع هروح تاني فين؟ عايش وسط الضباع، كل الناس بوشين كل المنافقين بيسقفوا على الـ Succès [قبل اللازمة] شباب كله جراءة، بيغنوا بحرارة عشان الجيل مستنزف، عشان حاسين بمرارة بقالنا سنين بنحاول بنفوس كلها إرادة مش لاحقين وبنجري، أكن في وحش ورانا [اللازمة] إزاي تفوتني أنا حياتي؟ مش قادر أفهم مشاعري، ما كنتش عايش عشاني يقولوا اللي يقولوه، أنا في عالم تاني كسروني ولمّيت اللي باقي [المقطع الثاني] اليأس بيهد فينا، بنقاوم، مالينا الشغف فكرة ومؤمنين بيها، لسه عندنا أمل نهاية يعني بداية جديدة، لسه فيا النفس لو أحلامي بعيدة يبقى أروحلها أنا [قبل اللازمة] شباب كله جراءة، بيغنوا بحرارة عشان الجيل مستنزف، عشان حاسين بمرارة بقالنا سنين بنحاول بنفوس كلها إرادة مش عارفين ليه بنجري؟ أكن في وحش ورانا [اللازمة] إزاي تفوتني أنا حياتي؟ مش قادر أفهم مشاعري، ما كنتش عايش عشاني يقولوا اللي يقولوه، أنا في عالم تاني كسروني ولمّيت اللي باقي
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Wegz - ويجز