Jouluyö (Vain elämää joulu)

Lyrics
Yksinäinen istuu yksin ei taaskaa ovikello soinu Naapurissa riidellään mut mielummi ois ollu siellä jos ois voinu Avaan paketin jossa o ite kirjotettu kortti häneltä hänelle Siinä lukee lahjatoive kunpa joskus joku viel laskis käden mun kädelle Kunpa joskus joku viel laskis käden mun kädelle Miten sul menee, jono vaan pitenee Illat taas pitenee, liian moni tääl itekseen Korkeentaan kerrostaloja mis ei oo valoja toivotukset vaan sanoja Ollaan niin jaloja Ei takas saa liekkii menneitä miettii Tulis ees viestii Luilla on tää yksinäinen mieski Yksinäinen istuu yksin ei taaskaa ovikello soinu Naapurissa riidellään mut mielummi ois ollu siellä jos ois voinu Avaan paketin jossa o ite kirjotettu kortti häneltä hänelle Siinä lukee lahjatoive kunpa joskus joku viel laskis käden mun kädelle Kunpa joskus joku viel laskis käden mun kädelle Jouluyö juhlayö Kunpa joskus joku viel laskis käden mun kädelle
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...