Sammarskveld blues

Lyrics
[Vers 1] Je måtte stå opp klokka sju, for bikkja hadde fisi Da hadde noen stjøli bilen min, med kjerringa mi inni Da jeg ringte ha på mobil, sjekk'te henne hadde re'st Var det en trønder som svara: "Sælbu e best" Er det rart je depper, og blander meg en brus? Det finnes ingen kur for en sammarskveld blues [Vers 2] Miste lomm'boka i bingen da je fora griseknoen Og grisen åt opp lomm'boka og ælle sparekroner Je ville grisen skulle kast opp, og sjenka'n mett av øl Men dyrlegen, han sa: "Dæ kjæm ut ta seg sjøl" Er det rart je depper, og blander meg en brus? Det finnes ingen kur for en sammarskveld blues [Instrumental] [Vers 3] Je tok en pjelter og en røyk da det tok fyr i gamle vedsgår'n Der hadde'n far min lagre parafin og bensin tel traktor'n Da je ringte etter brennbil fekk je ingen kontakt Men ei maskin som svara: "Det er ingen på vakt" Er det rart je depper, og blander meg en brus? Det finnes ingen kur for en sammarskveld blues
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Eldar Vågan