Inderst Inde

Album cover art for "Inderst Inde" by USO & Søs Fenger

USO & Søs Fenger - Rap, Danmark

Inderst Inde

0 Plays

Duration: 3:52

View Album

Lyrics

Language:

[Omkvæd: Søs Fenger] Inderst inde – Er vi store og små Inderst inde – Er der latter af gråd Der er så meget der, som vi ikke kan forstå Men vi finder altid svar, inde i os selv [Vers 1: Uso] Du kan finde det i mit blod, har billeder i mit hoved Af landet du forlod, det sted de kender bod Og så tog de til norden, så det sgu her jeg bor Jysk slange er hvad jeg bruger, mens hele landet lurer Der' flere tusind mayn, der havde den samme plan Arbejde, sende penge, til dem der er derhjemme Og nu' vi samlet her, flere folkefærd Der er nogen der aldrig ser, deres hjem og søskende mere Jeg føler dem og be'r, til gud om at lade vær Med at presse dem alt for meget, gi' dem hjælp og vis dem vejen For de har knoklet nok, nu bor de i en blok I en beton der er så gråt, palmerne var så flotte Drømmer reminecer mens jeg drikker min te Fæller en tårer for dem i himlen, jeg ikke nåede at se Vi sender breve billeder i kuverter fra snevejret til sandet Køber telefonkort så vi kan snakke med hinanden [Omkvæd: Søs Fenger] Inderst inde – Er vi store og små Inderst inde – Er der latter af gråd Der er så meget der, som vi ikke kan forstå Men vi finder altid svar, inde i os selv [Vers 2] Og jeg går rundt i skyklapper, fra Chanel Prøver at rede mig selv, prøver at finde en vej, men hvor' den hen Hvad skete der – Folks stemmer vil ha' vi skrider Men vi lever videre, be'r til gud om at der kommer bedre tider Jeg' en del af landet, og alligevel er jeg ikke Når folk peger på mig, siger til mig jeg skal ligge Med pas og papir, ka' det pas hvad de siger Står og sender blikke, men karma kommer, så jeg stresser ikke Ja, det er svært at leve, det er svært at være sig selv Så homeboy lad vær at brok dig over at du var kendt Vi kæmper videre, så der er ingen kvinde Og vores brødre dør stadigvæk hver dag, nede ved Gaza striben Prøver at bevare, det sted jeg kommer fra Tænker på min far, og det liv jeg har Så jeg fæller tårer, mens jeg tæller år Og dem vi kender går, for årene heler sår [Mellemstykke] Jeg ved, jeg ved, jeg ved at du er der Jeg ved, jeg ved, jeg ved at du er der Jeg ved, jeg ved, jeg ved at du er der Jeg ved, jeg ved, jeg ved Vi griner og vi skåler, men snart blir' stemningen nervøs Nogen sparker så en stakkel der, som er helt chanceløs Jeg ser at ingen tager sig af det, og heller ikke jeg Rædslen er for stor og stærk, for at turde vende sig [Omkvæd: Søs Fenger] Men inderst inde – Er vi alle små Inderst inde, kan [?] gå

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • USO