Vahinko On Jo Tapahtunut

Album cover art for "Vahinko On Jo Tapahtunut" by Uniikki

Uniikki - Pop

Vahinko On Jo Tapahtunut

0 Plays

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

Vahinko on jo tapahtunut ja sä oot myöhäs. Et voi mitään Nyt mä elän, hengitän ja mä syön täst. Se on Rähinää Vahinko on jo tapahtunut ja sä oot myöhäs. Et voi mitään Näille pelleille jälleen jotain työläst. Se on Rähinää Shh, ei enää sanomista kenelläkään. Nyt jonos beibit jotka feidas jäbän ennen tätä "Etsä haluais nähä mua? Et haluu vähän mua?" En todellakaan beibi, sä oot myöhäs ku VR:n junat Ja mul on munaa, ku oisin Dirt Diggleri. Ne ei snaijaa, tää ei oo pelkkää pintaa, kiiltoo ja glitterii Haluun sen tittelin, mutten kestä tappioita kitkerii. Niin bitterii, et flippaa tähän flipperiin Mä kestin sittenki, sitten niin et ylitin itteni. Pääs 59 Fittedii, jengi seuraa ku Twitterii Niin, tää ei todella sovi jokaselle. Ku edelleen huutelee tuol joka pelle Vaik paskoi päivii ja vaikeit jaksoi ja vastoinkäymisii, niin silti mä jaksoin Ja vastoin odotuksiis tää siis taas soi, ja taas voit nähä tän hymyn mun kasvoil Vahinko on jo tapahtunut ja sä oot myöhäs. Et voi mitään Nyt mä elän, hengitän ja mä syön täst. Se on Rähinää Vahinko on jo tapahtunut ja sä oot myöhäs. Et voi mitään Näille pelleille jälleen jotain työläst. Se on Rähinää Ei ne välitä kyynelistä, joit oot vuodattanu. Siitä paskast, jonka oot läpi suodattanu Menestyksest huono maku, ei ne sulle mitään suoda haluu. Kateelliset kattoo vierest niin, et kuola valuu Ei niil hajuu, siks mä kestän tän vihan, ja annan takas samal mital, kääritty mun hihat Ultimate Fighter ku Kimbo Slice, enkä enää jaksa jakaa vaa, et joku bimbo sais Very nice, aika seistä omillani. Nuor Tolppanen, nyt vihdoinki tolpillani Dani, se viimeinen pieni mohikaani. Meiän jengis legenda ku penisorigamit Vahinko on jo tapahtunut ja sä oot myöhäs. Et voi mitään Nyt mä elän, hengitän ja mä syön täst. Se on Rähinää Vahinko on jo tapahtunut ja sä oot myöhäs. Et voi mitään Näille pelleille jälleen jotain työläst. Se on Rähinää Mä kestän tän, mä kestän sen, mä kestän tän, mä kestän kaiken Ne kestää mua, mä kestän sen, ja mist sä unelmoit, mä tein sen kaiken Mä kestän tän, mä kestän sen, mä kestän tän, mä kestän kaiken Ne kestää mua, mä kestän sen, ja mist sä unelmoit, mä tein sen kaiken Sä oot myöhäs, et saa tätä musta pois. Et vaik taivas putois ja kaikki katois Sä oot myöhäs, et saa tätä musta pois. Tää soi lännen kuppilois ja idän metrois Edelleen se kipinä Minillä menos mihinkään. Kuumempaa ku ikinä, älä ees jaksa tilittää Sä et pysty muhun, ja ihan ku paskat sun housuis, vahinko on jo tapahtunut Vahinko on jo tapahtunut ja sä oot myöhäs. Et voi mitään Nyt mä elän, hengitän ja mä syön täst. Se on Rähinää Vahinko on jo tapahtunut ja sä oot myöhäs. Et voi mitään Näille pelleille jälleen jotain työläst. Se on Rähinää

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Credits Not Found