Punainen viiva

Lyrics
Niin on onnea ja iloa Vielä päiviä on pakassa paljon... Vaan mitä vastaat Kun kysytään, että paljonko? Onnea; onnesi on käsillä Tässä lyhyessä hetkessä Jossa kesä on kadonnut… Syksy talveksi taipuu jo Niin on yksi aivan alussa Mutta toinen on jo lopussa: Riuhtoo vaisuilla voimillaan Kohti harmautta raahustaa Nyt voit hyvästisi toivottaa Ja myös hyväksyä, että maa Nielee sen minkä synnytti Eikä aio palauttaa Tuon hetken tullen me muistamme sen; Muistamme kadonneet, kuolleet Jotka jo otettiin sinne pimeän syliin Muistamme sen vääjäämättömyyden; Rakkaimman ihmisen Nimi kaikesta katoaa Viiva vedetään sen yli Kuolema kulkee täällä päällä maan Tekee joukossamme tekojaan: Antaa aikamme kulua Kunnes lähtömme määrittää Niin on onnea ja iloa Vielä päiviä on pakassa paljon… Pois niitä otetaan Mutta montako jää? Tuon hetken tullen me muistamme sen; Muistamme kadonneet, kuolleet Jotka jo otettiin sinne pimeän syliin Muistamme sen vääjäämättömyyden; Rakkaimman ihmisen Nimi kaikesta katoaa Viiva vedetään sen yli
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Timo Rautiainen
- Jarkko Martikainen