Tack för sist

Album cover art for "Tack för sist" by Timbuktu

Timbuktu - Pop

Tack för sist

0 Plays

Duration: 5:09

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

Kändes som filmen om vårt liv innan nånting går snett Du vet, kritbilder från glada dagar ?som porträtt? Som om vi visste att det skulle ta slut Dagen innan när du kom ner med ?beamarn? och vi aldrig gick ut Satt uppe hela natten, dela slatten av er slivo Jag hade ??? rätt bra, fastän jag skulle upp vid tio Plötsligt står jag där, bär kistan till bilen Men sparar mitt sista adjö och hälsar till dig med musik, man Man du lämnade oss hastigt, gick i 200 knyck Men jag ser ju det trädet varje dag, det står ju där snyggt Du kysste det med tysk metall som inte var överbyggd Jag tror att hela erfarenheten har skadat mig styggt Tänker på "Jonnie va gör du", men min penna den fryser Jag vet allt inte är mörkt, nån e hemma, det lyser Peter, denna är till dig och jag hoppas att du hör Du var som rosorna i mars, fast när knopparna dör Du ska veta att du nämns vid nästan varje tillfälle Som vi samlas upp och vajbar med varandra om kvällen Det du lärde oss om livet har inte gått förlorat För läxan om hur döden lurar har ju ??? förstorat Tack för sist kompis, vi ses igen snart Tack för sist kompis, vi ses igen mycket snart [x3] Du vet att Matte har tatuerat ditt namn på sin arm Sommaren har varit lång man, landet var varmt Lisa hittade en kille och hon verkar vara kär Krama mig på din begravning och så grät vi en värld Det är så svårt för mig att skriva detta nu ?vilken då? Men jag vill vända hela grejen och få ut nånting bra För du gav perspektiv på liv och tid Och alla oviktigheter man kan skita i Man, när jag såg Peja på Kvarnen precis innan din begravning När jag då och då ser Gagga och barnen Jag har en känsla av att vi sågs igen, Marko, ett fett liv Och det blev vår igen men livet blev aldrig rättvist Vi kom iväg till Tokyo då som vi snackat om Vi är förlovade nu, du vet vad jag snackar om Och vodkaflaskan står precis där du gömt den Vi kanske borde ha tömt den men den är långt ifrån, glöm det Har kvar ditt nummer på luren, känns som vi tar en vända Nästa gång jag kommer till Stockholm men det kan inte hända Så jag tar hand om mej och mina så gott jag kan Vi saknar dig fortfarande brorsan, vi lever i ditt namn Lever älskar, som du hade gjort Ser oss själva, som vi aldrig trott Det är mer en känsla, att allting gick så fort Jag ser dig nästan, och ber dig vänta Tack för sist kompis, vi ses igen snart Tack för sist kompis, vi ses igen mycket snart [x3]

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Supreme (SWE)
  • Måns Asplund
  • Timbuktu