Drank Vannacht

Lyrics
(yeah, yeah, yeah, yeah) Ik zat er elke keer weer naast wanneer ik dacht dat ik won Ik zie elke dag de wolken en ik wacht op de zon Er is geen engel op m'n schouder, geen duivel die huilt Elke vrouw met wie ik babbel die is uit op m'n geld Jongens zoals ik die denken veel te veel over shit En daarom kan ik ook niet blowen, want je weet dat ik flip Elk weekend in de kroeg, ik zuip met de boys Door een les die ik moest leren: 'yo de duivel is mooi' En het leven een kooi Waarom doe ik, wat ik doe? Het gaat verder dan dit, als je voelt wat ik bedoel Want het leven is een struggle en best wel ingewikkeld Maar als je terugkomt uit de dood, dan ben je pas een bikkel En dit is hoe t is Yo ik geloof niet in god Yo ik geloof niet in de duivel, ik geloof in 't lot Daarom doe ik wat ik doe en ook al lach je me uit, maar bij elke stap denk ik weer 20 stappen vooruit Dus als iemand aan je vraagt wat ik straks ga doen Dan weet je waarom ik altijd een beetje lach Want ook al heb ik tegenwoordig weinig poen Je weet 't homie ik zit aan de drank vannacht Als iemand aan je vraagt wat ik straks ga doen Dan weet je waarom ik altijd een beetje lach Want ook al heb ik tegenwoordig weinig poen Je weet 't homie ik zit aan de drank vannacht Er was eens een tijd, dat ik in liefde geloofde kill maar alles is kwijt Vandaag de dag bekijk ik alles door de ogen van haat ? Ik ben gevallen in een negatieve sleur 't Is raar wat er in 19 jaar wel niet gebeurt Getreurd door verliezen Het liefst zou ik de pijn vermijden, maar ik blijf realistisch denken dus de pijn zal blijven Zoek een reden voor m'n haat, maar toch loop ik weer dood Was het dat auto ongeluk of toch die loop in m'n hoofd? Was het dat ene gevecht of die dag in de lik Was het die lelijke slet die m'n hart had gepikt? Nu zit ik onderuitgezakt met 'n bier in mn hand Het leven buiten is zo anders dan hier op de bank Ik heb liefde voor 't leven ik kom steeds een stapje verder, maar steeds bij elke stap wordt 't steeds een stapje erger Dus als iemand aan je vraagt wat ik straks ga doen Dan weet je waarom ik altijd een beetje lach Want ook al heb ik tegenwoordig weinig poen Je weet 't homie ik zit aan de drank vannacht Als iemand aan je vraagt wat ik straks ga doen Dan weet je waarom ik altijd een beetje lach Want ook al heb ik tegenwoordig weinig poen Je weet 't homie ik zit aan de drank vannacht Ik doe alles goed in 1 schot, 1 kans, geen stop Ik kan geen een kant op, ik zit op slot in mezelf Gevangen in een web van verplichting Hoe ouder ik word, hoe steeds meer dingen blijven komen in m'n richting Dit is een grote mensenleven Een grote druk op m'n borst, ik ontplof Yo ik kan er niet meer tegen 19 jaar oud, volkomen gestrest Gevuld met haat tot aan nok En al mn dromen verpest Vrienden werden ratten en ratten werden vrienden Dus zeg me dan wat ik moet doen, ik ben geen helderziende Want slappe mensen liegen en sterke mensen praten Echte mensen vliegen, de neppe mensen haten Niet iedereen is nog op weg naar de troon Voor de hulp aan een ander word je echt niet beloond Dus ik doe 't voor mezelf als ik vrienden van me help, want als ik echt moet kiezen kies ik liever niet mezelf Dus als iemand aan je vraagt wat ik straks ga doen Dan weet je waarom ik altijd een beetje lach Want ook al heb ik tegenwoordig weinig poen Je weet 't homie ik zit aan de drank vannacht Als iemand aan je vraagt wat ik straks ga doen Dan weet je waarom ik altijd een beetje lach Want ook al heb ik tegenwoordig weinig poen Je weet 't homie ik zit aan de drank vannacht
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...