Naboerne

Album cover art for "Naboerne" by Søs Fenger

Søs Fenger - Pop, På Dansk

Naboerne

0 Plays

Duration: 2:19

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

Hvorfor sku' man vove både liv og lemmer Skabe sig besvær i et herrens vejr Ofte bli'r man svigtet selv af bedste venner Såden er det her, ingen sætter no'et på spil for dig Du og jeg, du og jeg, du og jeg Det ka' være både dumt og dyrt At takke nej Pluds'lig står man der med begger hænder fulde Vi har hjulpet før, ud'n at får en ør' Ja for vi har nok at trækkes med i denne kulde Derfor er det vist, bedst at passe sit og gemme sig Du og jeg, du og jeg, du og jeg Det ka' være både dumt og dyrt At takke nej Ræk aldrig fanden selv en lillefinger Det er den besked, vi er vokset med Vi er ingen helte, vi er dem I kender Vi vil gerne vid', næste gang om det betaler sig Du og jeg, du og jeg, du og jeg Det ka' være både dumt og dyrt At takke nej Du og jeg, du og jeg, du og jeg Det ka' være både dumt og dyrt At takke uuuh-aah Det ka' være både dumt og dyrt At takke nej

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Credits Not Found