Kingsize Bed

Lyrics
[Songtekst van "Kingsize Bed"] [Intro] Is het raar als ik bel? Krijg ik spijt als ik jou vertel Dat ik jou voor me zie in m'n fantasie? Onder de lakens blijf je anoniem [Chorus] Maar ik ben alleen in m'n kamer Ruimte hier naast me Heb je al gezegd "Ik ben onderweg" Ah Ik kijk door m'n raam Zie ik je staan Er is hier nog plek In m'n kingsize bed Ah [Verse 1] Gevoelens worden sterker in de avond Geen oog gaat dicht, ik staar maar naar het plafond Ik kijk op m'n scherm, heb je mij nu al gebeld Ben morgen weer kapot als ik me meld Ik lig meestal links, voor jou ga ik naar rechts Ben het meisje van je dromen, heb je dat al eens beseft? Ik loop nog even door je mind Steel nog even je tijd [Pre-Chorus] Het hoeft toch niet moelijk te zijn? Sla toch je armen om mij Om mij [Chorus] Maar ik ben alleen in m'n kamer Ruimte hier naast me Heb je al gezegd "Ik ben onderweg" Ah Ik kijk door m'n raam Zie ik je staan Er is hier nog plek In m'n kingsize bed [Verse 2] Wat is een kingsize bed als je niet naast me ligt? De tijd gaat ietsje trager met m'n ogen dicht In m'n dromen heb ik jou allang gezegd Hoe ik me voel, wil dat je eerlijk met me bent Oh, waar moet je anders zijn? De nacht is toch veel mooier met mij erbij? Kom naar binnen, nee, verlies nu geen tijd, ah Als je het wilt, je weet m'n kamer te vinden [Chorus] Maar ik ben alleen in m'n kamer Ruimte hier naast me Heb je al gezegd "Ik ben onderweg" (Ben je onderweg, onderweg?) Ah Ik kijk door m'n raam Zie ik je staan Er is hier nog plek (Oh-oh) In m'n kingsize bed Ah [Outro] In m'n kingsize bed Ah Is het raar als ik bel? Krijg ik spijt als ik jou vertel Dat ik jou voor me zie in m'n fantasie? Onder de lakens blijf je anoniem
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Zerodix
- Sigourney K
- Steez Music