Sans

Album cover art for "Sans" by Sigma (DNK) & Bashir Billow

Sigma (DNK) & Bashir Billow - Rap, Danmark

Sans

2 Plays

Duration: 2:57

View Album

Lyrics

Language:

[Vers 1: Novum] Falder hen til Nefertiti, digtsamlinger på mit natbord Svage lys i baggrunden holdt mig vågen igen i nat, mor Ved ik' om jeg skør, mor, tror at jeg skal dø, mor Sover som en sten, så jeg drukner i mine drømme, hør, mor Kan ikk' forklare hvordan jeg føler Så jeg famler rundt blinde til jeg slår tåen ind i møbler Toget det er kørt, jeg hænger fast med andre slyngler Amøber, der tror de løber, jeg køber den ikk' Støvet blik fra dovent øje, kaster det sløveste nik Når selv den fineste porno, giver den blødeste pik Løbet det er kørt, for nogen er det sød musik Men vil hellere bare hænge, forlænge den gode skik God optik, ser det hele, dagdrømmer lidt om min kvinde Ved ikke hvor hun er at finde, men finder hende inden længe Fra skind og ben til seks retter, ender som min sexpartner Hvem vil ikke gerne spark' tilbage, se sit slæng klare sig? [Omkvæd: Bashir Billow] Tænker lidt på dig, tænker mere på at dø Glemte helt at lære at forelske mig på ny Tænker lidt på dig, tænker mere på at dø Glemte helt at lære at forelske mig på ny [Vers 2: Novum] De tror de finder budskab, på knæ under Guds tag Jeg venter på det regner med frøer, løber min sult af Til sålerne er møre, jeg hører de kommer efter én Betaler dem min vægt i guld, så længe de holder kæft, de svin Tankerne svæver væk fra hovedet som en zeppelin Tænker kun på en ting, kan aldrig nogensinde elske hende Mørket falder på, men jeg ser det hele Ser hende tage sit tøj af, det ikk' for sarte sjæle Vælger at tag' mine ting og gå, for mange ting at tænke på For lidt tid til at vente på at følelserne de kvæler én Hun sagde hun var min sjæleven Jeg var dum nok til at tro hende, jeg fortjener det Forventer det værste, forbliver ved håbet Forvirret over tvivlen om hvorvidt jeg vil nå det Tro mig det' dråben, jeg vågner ved enden, sover om dagen De dumme som hunde, de logrer med halen Forrest på banen de råber navnet, når vi går ned af gaden Sigma! [Omkvæd: Bashir Billow] Tænker lidt på dig, tænker mere på at dø Glemte helt at lære at forelske mig på ny Tænker lidt på dig, tænker mere på at dø Glemte helt at lære at forelske mig på ny

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Telepa-T
  • Novum