Med Hundene I Hælene

Lyrics
[Vers 1: Semphiz] Gud gav mig dybde i min stemme Alene i den her verden, kun min skygge er min ven Der kommer illoyale rotter ud af illegale godter Vejen ender blindt og du ligner lidt et offer Siden en ette-bette stump har du været død i mine øjne Som om jeg ser dig ligge og spjætte rundt og bløde på dit tøj Jeg er aldrig nogensinde røget i unåde hos nogen andres inderkreds De tæller får imens jeg tæller modeller i Bimmer-ræs Du kender mig ved navn, du kan bare kalde mig S-A Noget lignende den der flår en vest af Gorilla eller festabe, vi allesammen er fanget i en ekstase Har følt det før, nu skal det gentages 18 paller mørk rom, natten kalder på mig, mon jeg tør komme? Bette pige barn jeg har noget jeg vil spørge om Hun vil ikk' ha' kødben men jeg har en smart plan Hun sir' hun er vegetar så vi kalder den bare gren [Omkvæd: Semphiz] Den her går ud til dæmonerne og ulvene Der slænger sig på gaden med kanonerne og kuglerne Tremmerusker, hilser kammersjukker farvel Det godt at gi' sig for sine venner, bare man husker sig selv Der' dem der sidder inde og kigger ud på solen og regnen Mens andre de blev trætte af livet og fyldte nålen til rejsen Gi' mig guld og grønne skove, det var drømmen der solgte Med hundene i hælene for det' sådan vi' opvokset [Vers 2: Semphiz] Den her 9 millimeter flår din vest i strimler Patronerne penetrerer og brænder ligesom kemikalier Gud han hørte at Semih han taler for jer, sjælen af junglen Det København vi holder gaderne for næsen og munden Regndråber drætter af på mig som en Gucci-presenning Jok i spinaten, fald på hovedet og få en kugle i jeres tinding Høj på livet find mig dinglende bland englene i himlen Svinger klinger mod dæmoner, kald os dødseskadrillen Fortabte ghettobørn der kurerer gader verden over Uden en mønt, alt det de har er kun glæde og deres sorger Kaos som kanaliserer til det egentlige problem At du' hundeæde hvis du forsinker mig og Telepa-T Alt du hører: revolverkugler og en spansk guitar Stemmen i røgen fra revolveren og cubansk cigar Selv med mine øjne lukkede maler jeg det perfekte motiv Tæt nok på døden til jeg kan høre vand i bækkene sive [Omkvæd: Semphiz] Den her går ud til dæmonerne og ulvene Der slænger sig på gaden med kanonerne og kuglerne Tremmerusker, hilser kammersjukker farvel Det godt at gi' sig for sine venner, bare man husker sig selv Der' dem der sidder inde og kigger ud på solen og regnen Mens andre de blev trætte af livet og fyldte nålen til rejsen Gi' mig guld og grønne skove, det var drømmen der solgte Med hundene i hælene for det' sådan vi' opvokset [Outro] Med hundene i hælene for det' sådan vi' opvokset Med hundene i hælene for det' sådan vi' opvokset
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Semphiz