Stuggudal & Hommelvik

Lyrics
Language:
E kjæm i frå ei lita bygd og minnes da e for Der va det nemlig ingen jobb å få Fløtta nærmar by'n, ja det vart det at e gjord Va motløs og ha konstant dårlig råd Tenke mest på jenta som e mått res' i frå Ferr ho sa ho glømte aldri me... Ref: Tok det som et nederlag,e tok som et svik E fløtta i frå Stuggudal'n, og ned te Hommelvik E går nå her å lure på, e trives itj nå godt Å Gu(d) e lengte hem te fjell å dal Har nå fått en deltidsjobb og studere så smått På hybel'n e det bærre rot å bal... Tenke mest på jenta e mått res' i frå Ferr ho sa ho glømte aldri me... Ref: Tok det som et nederlag,e tok som et svik E fløtta i frå Stuggudal'n, og ned te Hommelvik
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)
Loading comments...
Credits
Credits Not Found