Sepa - Zomersessie 2016

Lyrics
[Verse 1] Is er probleem Is er probleem Ik ben in de game Wil je crack of wil je cocaine Moet ik ergens heen dan ga ik meteen Homie, er is er niemand zoals mij er is er maar 1 4 vingers in de lucht Laat je mattie biertjes halen Voor mijn homies op de brug Ik wil geen zakgeld, maar een zak geld Ik heb geen diploma maar ik kan je zeggen wat telt Even stil want iemand belt, weetje ik ben serieus Jullie blijven hangen jullie leven is te vicieus Mensen wachten op een tip Ze menen die shit Niemand word gepakt Zowel ze weten van niks Ik heb alles opgebouwd ik ben in de lucht Ik heb alles op gerookt ik ben aan de drugs En ik heb die mic aan Natuurlijk heb ik nikes aan En gino is er dus we kunnen met de bikes gaan Je kan het vragen aan de hood ze weten het goed Iedereen wilt weten wat je doet Maar zo is de hood Waar een wil is is een weg Nu is iedereen de weg kwijt Geloof me nou de meeste mensen willen weg En Ik ben op een missie Net als james bond Dubbel 0-7 in de 11-0-7 Geen geheugen meer ik kan het niet saven Veel te veel neppe rappers kan er niet tegen Ik ga ontploffen in de straat net als c4 Ben geen terrorist maar mijn leger is nog steeds hier Elke dag bier dus het lijkt alsof ik feest vier Heb geen sigaretten man ik heb alleen haze hier Mensen willen op de foto met mij Als ik deze shit drop komt de popo voor mij Elke rapper wilt iets droppen met mij Wil je echte shit homie moet fokken met mij Boem didi bai didi bang bang Iedereen wilt weten wat ik doe En wat ik nou slang Doe je oren dicht mijn shit is zo eng Ben bekend in de straat omdat ik het zo breng En ik ben aan omdat ik het zo slang En mijn sound is zo puur omdat ik het nooit meng Ze kennen me, ik laat ze weten wie ik ben Ze volgen me, omdat ze weten dat ren Ik ben gespecialiseerd in de dingen die ik doe En word geinspireert door de middellen in mijn grote flu 't Gaat slecht nu maar ik voel me zo goed Doe het wel maar ik weet niet eens of het zo moet Ik ben never nooit stil Je kan zeggen wat je wil Maar mijn sound is zo ill En ik blijf straat Jullie weten wie het is jullie ruiken mijn wiet Produced by jerry john jullie horen die beat Eyyo dit is sepa uit de blok 4 vingers in de lucht [Verse 2] Ik neem je mee naar de hood Je weet toch dit is sepa van de block Mensen zoeken biggies voor n strap Ik lig met me baby in me bed Mensen vragen dingen op de app En ze willen met me chillen net alsof ik tijd heb Mens op de block lopen met de glock Maar ik moet weg, weg naar de top Want ik weet niet of het stopt Het hele land wacht tot ik mn shit drop Ik weet mn shit popt als n ak Je word gebeld van: 'sepa is op de tv, weer een nieuwe cd' Jullie hebben lang gewacht Je wilt niet weten wat ik doe in de nacht Mijn sound is zo goed Maar ben je niet van de hood, geven ze je mix of je krijg niks Je kan het koken en het blijf t niks Of je kan het koken en het blijven bricks Betaal gewoon de huur en je krijgt puur Het is ijskoud maar je weet ik blijf vuur Ik blijf buurt, ja ik ben nog steeds hood Ze noemen mij fout maar ik ben nog steeds goed Half in de cel en half in de hel Weinig tijd voor mezelf weetje, ik zoek geld Mensen willen op de foto, dat komt wel Ze wachten op mn nieuwe album het komt snel Me buurman heeft de trap nu Mijn kleine goon loopt altijd met een strap nu De dealer van vroeger is aan de crack nu De hele madderfucking hood heeft mn back nu Mn zakken waren leeg maar ik stack nu Ik deed vroeger ov's maar ik rap nu En praat je geen money, houd je bek nu Je favoriete rappers willen springen op mn track nu En ik ben nog steeds in de trappenhal Mensen willen dat ik val Alle camera's op mij want ik ben aan de bal Word gefilmt weetje, net zo als in gall en gall Gelukkig ging ik never in een record deal Want ik geef alles wat je wil maar never mn ziel Ik heb alles opgebouwt zonder dat ik viel 90% van de game is niet eens real Ben met jerry heb n assie van de crashlight Foto, shoots en dingen voor mn website Ik ben op zware dingen jullie zijn op light Ik ben op die passie, en jullie wachten op een right Altijd in mn nikes, soms op de mic Meestal met de waggie, soms motorbikes Altijd in mn nikes, soms op de mic Meestal met de waggie, soms motorbikes [Verse 3] M'n mensen roken meer omdat ik er ben En ik ga beginnen met trainen als ik wat dikker ben Rook met rappers van LA en ik maak ze heet Draai een bati voor die jongen en ik maak ze thee Ze denke ze zijn fans maar ze zijn mn fam Ben de praat van de straat maar ze zijn mijn stem En ik ga overal naar toe want ze brengen me ver Je kan me vinden in de nacht want ik ben een ster In de lucht, ik haal mn wieri bij de speciaalist Al je vrienden weten wie dit is ik ben in die bitch Ik hou van vrouwen die het hebben over sex hebben En niet liegen dat ze sex met hun ex hebben Ik hou van vrouwen zelfs als ze niet van mij houden En ik ben niet sterk maar schatje je kan op mij bouwen Ik heb meer dan 5 vrouwen, in het paradijs Jullie bevinden jullie op het ijs ik ben op een reis Jullie weten wat de fuck ik doe Ik ben nog steeds op de block ik ben fucking moe Tip op mn lip, brokkel op een flu En het is nu alles of niks ik ben op n tour Al die mannen die je ziet horen bij mijn team Je kan wel dingen laten horen maar ik wil het zien Ik ben in de melkweg vlakbij de maan En als het niet bewolkt is zie je me misschien gaan Ik ben buite-aards, ik ben niet van hier Grote floes, homie ik ben op me papier Shout-out naar me mannen zonder manier Aso dit is nog steeds schijn 4, gein 2 ik kan wel aftikken maar ik blijf hay 10 gram rook er minimaal 5 mee Praat van de straat homie, dit is deel 2 Weer een nieuwe plaat wou m gooie op een lp
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Sepa