Psikopat Bir Psikolog

Lyrics
["Psikopat Bir Psikolog" için şarkı sözleri] [Nakarat]: Gülüp geçerdim belki, yaşım akmasaydı İçim iplemezdi, böyle koymasaydı Kitap satardı belki, TV olmasaydı Beyaz yaşardı belki, siyah vurmasaydı Zaman dururdu belki, dünya dönmeseydi Yalan hoş gelirdi, gerçek bilmeseydim Gönül susardı belki, gözüm görmeseydi Dünüm yaşardı belki, yarın ölmeseydi [Verse 1] ÖSS denilen seçmecelik karpuz Bir yılımı harap etti, helal olsun Deneme, test, ders falan filan ertesi yıl; Matematiği fulledim (eee noldu?) Elime geçen sadece on beş saat Mersin yolu Psikolojiyi kazandım psikolojim bozuldu Metelik kurşun attı bana, kötü vuruldum Kuru fasulye yiye yiye içim dışım kurudu Ulan o kadar çalış, çabala yine (gene) harap ol Neyse şükür halime, en azından karnım tok Desem de çaktırma, azcık içim sızlıyo' Abdullah seni arıycam, kontörüm yok Sinir, stres metres oldu harbiden bunaldım Beş yüz binlik bu kentte tek başıma kalmışım Gerçi bana koymaz, ben her türlü yalnızım Gökyüzüne bak bi', anla; güneşten farksızım Atar tutar burda herkes ayrı sallıyo' Yurt ortamı çok haşin ama beni sarmıyo' Oda arkadaşlarım sanattan çok anlıyo' Disko barda karı kızla göt sallıyo' [Nakarat]: Gülüp geçerdim belki, yaşım akmasaydı İçim iplemezdi, böyle koymasaydı Kitap satardı belki, TV olmasaydı Beyaz yaşardı belki, siyah vurmasaydı Zaman dururdu belki, dünya dönmeseydi Yalan hoş gelirdi, gerçek bilmeseydim Gönül susardı belki, gözüm görmeseydi Dünüm yaşardı belki, yarın ölmeseydi [Verse 2] Sokak desen her an barut, davar adam neden bulur Kaşın gözün sebep odur, Polat gibi çeker vurur Ölüm gelir zaman durur, yaşama saygı kalmamış Burası kendini gangsta modalığına fazla kaptırmış Saklan, saklan, saklan , kafanı ey, kafanı ey, kafanı Karıyı vurdular N'oluyor ya? Dağ başı mı bura? İti ben andım, çomağı sen hazırla Üniversiteyi dağ başına yamarlar fakat; Denize sıfır dikilir on katlı binalar Bu düzeni yapanlar herhalde fazla gavat Fareden bir kaptan olmaz, dümeni bana bırak Neyse salla geçen basket damarım kudurdu Gittim Fen-Fak. seçmelerine ve havada kaptılar Bu sene şampiyonmuşuz adamlar hırslı lan Antrenmana gittiğim yok, takımdan atılcam Müzik zamanımı alıyor; evet, en önde o gelir Bu şehir artı katar diye içimden geçirmiştim Misal "Saian'la Patron'u görürüm" dediydim Onları da göremedim anasını satıyım [Nakarat]: Gülüp geçerdim belki, yaşım akmasaydı İçim iplemezdi, böyle koymasaydı Kitap satardı belki, TV olmasaydı Beyaz yaşardı belki, siyah vurmasaydı Zaman dururdu belki, dünya dönmeseydi Yalan hoş gelirdi, gerçek bilmeseydim Gönül susardı belki, gözüm görmeseydi Dünüm yaşardı belki, yarın ölmeseydi
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Sehabe