Se sitä ja se tätä

Album cover art for "Se sitä ja se tätä" by Scandinavian Music Group

Scandinavian Music Group - Pop

Se sitä ja se tätä

1 Plays

Duration: 3:26

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

[Säkeistö 1] Voisin astua sisälle ja käydä taloksi Voisin kasvaa kuin pihlaja, tulla onnelliseksi Voisin kestää enemmän, kuunnella Feistia Voisin lopettaa hillumisen ja olla ihmisiksi [Kertosäe] Voisin ja voisin Mutta minä se vaan loruilen Voisin ja voisin Mutta minä se vaan loruilen [Säkeistö 2] Se joka astuisi sisälle, joka kävisi taloksi Se työntäisi kädet multaan, sitä aurinko palvoisi Sille laulettaisiin, se hajonneet korjaisi Ja lemmikki korvan takana se pohjoiseen ajaisi [Kertosäe] Se sitä ja se tätä Vaan minä se en olisi Se sitä ja se tätä Vaan minä se en olisi [Väliosa] Sillä se joka astuisi sisälle, joka kävisi taloksi Se nauraisi väärissä kohdissa ja paljon unohtaisi Se lueskelisi iltaisin, muttei koskaan lukisi Se onnesta halkeaisi, ja sen suolet lentelisi [Kertosäe] Niin siinä kävisi Joten minä se vaan loruilen Niin siinä kävisi Joten minä se vaan loruilen [Väliosa] Sillä se joka astuisi sisälle (Niin siinä kävisi) Joka kävisi taloksi (Joten minä se vaan loruilen) Se nauraisi väärissä kohdissa (Niin siinä kävisi) Ja paljon unohtaisi (Joten minä se vaan loruilen) Se lueskelisi iltaisin (Niin siinä kävisi) Muttei koskaan lukisi (Joten minä se vaan loruilen) Se onnesta halkeaisi (Niin siinä kävisi) Ja sen suolet lentelisi (Joten minä se vaan loruilen) [Kertosäe] Niin siinä kävisi Joten minä se vaan loruilen Niin siinä kävisi Joten minä se vaan loruilen Niin siinä kävisi Joten minä se vaan loruilen Niin siinä kävisi

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Credits Not Found