Saga

Lyrics
["Saga" için şarkı sözleri] [Giriş] Prr, Saian SS Miğfer, homie, ah Mersin'den dünyaya seslenen, ey, prr [Verse 1: Saian] Rap'i kurtarmaya geldim, dayan Sabah akşam her yemekten sonra tam bi' litre suyla Saian N'oldu? Altımdaki A-10 Thunderbolt'um Sen'le aynı pistteyiz fakat ben Usain Bolt'um Soğudun, ben'le kapışmıştın, sonra boğuldun Mikrofonumuz pas tuttu diye mi ölü doğdun? Wow SS, kanı tazeyken tadan, ey Benim çetemin silahları gelir Jakarta'dan Bazı rapçilerden kurtulduk, bak, hepsi narsist Bi' kırk bar yazmadan çekip geldim kırk tane barfiks Ben hep sokaktayım, onlar sahnelerde solist Fanlarımda psikopat, yo, sanki Ballistas Noise Sen cerfinin tekiymiş'in, biz sandık ki madam (Bastır) Hadi gülüm yandan, biz korkmayız jandarmadan (Hah) On iki buçukluk ganja toparlar seni anca Avradım ve metresim bir kalem bir tabanca Ağrır başın İstanbul'da MC'ysen, kesin (Eğer başın zaten yoksa bil ki artık Mersin'desin) Polis bur'da assolist, yo, köşelerde tantana Öyle bakıp durma görmüş gibi Tony Montana Rap'in tadını kaçırmaya geldim, hafiften sıvış Bazukam asilzade torunu, kında uyur kılıç "Ben'le tanış Saian" bur'da yok barış, karışma işime top İntikam benim orospum, yoldan dönen mikrop Tozu dumana kattığımdan beridir kalbim katı Aşkın çocukları kasımpatı, soldukları yer bahçe katı Benim sakallarım uzun çünkü geldim sürgünden Kaburgana yaslanan mermi yol bulur dürbünden Islak zemin, ey, yo, benimkinden yavaş gemin Rap yaparsam kaşar kızlar erir tıpkı La vache qui rit Oldum inzibat eri, senin çakıyla kalkar derin Görür, Saian'ın müzikal temeli sandığından derin (Yeah, boy) Kabardı listem, yüz verirsin, astar ister Yeni mahalle, pozcu, köprü altı gangster Fazla koşmam, içe düşersin "Kocaman Mersin'de rapçi yok" diyen hele bi' karşıma gelsin Kabinde kanırtırım, sen tırtıl ben tırım Yatak odanda cansız leşine bakıp umarsızca sırıtırım Naklet mühimmatı, hey, Sakulta senin elli katın Tayfanızda para eden varsa gelin bana satın [Verse 2: Saian] Lan biz felek çemberinden geçmişiz tam on beş kez Barış mevta, benim kitabımda yazmaz ki ateşkes Bozdun kendini, zembil etmişçesine döndün durdun Et görünce kudurdun, seni ben bu yüzden vurdum Sokak başı kavga yazdık, underground "Saga" Masta Sinista Sensei, tayfa uppercut ve saga Bir sabah kalkınca görebilirsin yatakta at başı Don Corleone tarzı, bu rap değil, ölüm marşı [Çıkış: Saian] Hahahahaha, n'aber homie? Ben Masta Sinista Sensei Saian Sakulta Salkım Track'te Da Poet, pikapta DJ Kano Bize dikkat et, haha, ey [Çıkış: Scientifik, 50 Cent, [?], Fat Joe & N.O.R.E.] Quit the bullshit I'm the underground king Get the fuck off (2:56) I'll pistol-whip you with my Smith & Wesson Don't talk too much
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Saian