Hurricane (Zorek Batim) - הוריקן (זורק בתים)

Album cover art for "Hurricane (Zorek Batim) - הוריקן (זורק בתים)" by Sagol 59 - סגול 59

Sagol 59 - סגול 59 - Rap, Israeli Music

Hurricane (Zorek Batim) - הוריקן (זורק בתים)

0 Plays

View ArtistView Album

Lyrics

[וורס 1] מה שחסר לך זה שתי ביצים ואיזה טים שיגרד אותך עם טרפנטין רוצה להיות אמ.סי אבל אין כלים זה כמו להכין סלט רק עם שני זיתים הקינג תמיד אקסטרה לארג' – לא מיני קול כל השנה כמו סנואו פיני תמיד עומד בחוץ – אנ'לא איני עיני לא צרה – אנ'לא סיני "ואני לא ציני, אומר "הו" אתם תגידו "היי בודק לראפרים ת'פלואו כמו איש קיו.איי 'סופר דה לוקס מול שיט סוג ה "אז תן לי קוביית קרח ותגיד "גוד דיי מה אתה שווה כרגע? שני דולר אתה שתול בסצינה - ג'יי פולארד אז פיי הומאג', תעשה מחווה, תן טריביוט פיצחתי את הוורס הזה - הבית של פיסטוק [פזמון] עצור בצד ותן פרטים פותח פלואו החרוזים שטים אמסיז לא רצים הם נמלטים סופת הוריקן אני זורק בתים X2 [וורס 2] לא מזריק ת'קולאגנים כי ביצ' הכל בגנים משלב את כל הזן עם לא לבזבז את כל הינים וחוסך את כל הפני'ז לא הולך עם כובע טניס תן לי את הסטרלינג תמקסס לי את הסטמים לא פרנדלי: אין לי חברים עם תסרוקות ופאנים אני סטונד וזה לא פייר, תשאל את ג'ני זרימה רעננה כמו קנקן של מיץ קר כל שיר מתנה, כותב את הליריקס על גיפטקארד אבניבי אובוהבב ת'ההיפ הופ קרא לי יזהר "אולדסקול כמו הופעה של פיזדה ב"מנזר ואם כבר שותים כאן תביא כוסית סטולי לפני שיהיה פה איזה קלאש לונדון קולינג טו מייק א לונג סטורי שורט אנ'לא בורינג יושב כבר שנים על התופים הפיל קולינס מי עושה את זה כמוני עוד מתקופת הג'נסיס הנמסיס רוצה בדיס? אנחנו פה עם אלף קידס [פזמון] עצור בצד ותן פרטים פותח פלואו החרוזים שטים אמסיז לא רצים הם נמלטים סופת הוריקן אני זורק בתים X2 [וורס 3] להיות אמסי לא מסתכם אך רק בלכתוב רק אלוהים ישפוט אותי עדיין יש לי עורך דין טוב עם חישובים מסובכים כמו מקינטוש אני האמסי שהאמסי שאתה אוהב היה מת לפגוש ת'מת לבחוש, ת'סצינה אתה מת לנטוש הכל על הכתפיים, מרגיש כאילו אין לי ראש שונא לפגוש אומנים ממורמרים כמו חובב הייקינג - אני באתי להרים כן כאלה הרים כמו הפוג'י והאוורסט תקשיב עכשיו חמודי אני בסט ת'לא עובר ת'טסט חי בסרט שלי עוד מתקופת הפילים נשאר ורסאטילי, כי כל וורס שלי טילים "כשאתה עולה כולם אומרים "הנה שוב הגיע עוד דביל הראפ הזה קוסם לי קרא לי פאקינג דייויד קופרפילד כל אוויל בלי סקילז או דביל בלי פיל מקבל חרב ברגיל, בלאק ממבה, קיל ביל [פזמון] עצור בצד ותן פרטים פותח פלואו החרוזים שטים אמסיז לא רצים הם נמלטים סופת הוריקן אני זורק בתים X2

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Sagol 59 - סגול 59