Euphoria - אופוריה

Lyrics
התחלתי לפחד מהמוות סימן שטוב לי כבר אין לי אסים בשרוול סופסוף יש לי מה להפסיד וזה מרגיש כל כך טוב זה מרגיש כל כל טוב כלום לא חולף ליד (לא) הכול ברור, הכול חד (פה) עשיתי הרים של טעויות שהזמן לא יתקן כבר נגעתי בתחתית שוב כדי להבין כאב יש מי שמחכה לי בבית יש מי שמאמין מי בינתיים יש מי שמדבר עלי רע שיידע אני שם עליו... מעדיף קשר חם מקשר דם כי יש אנשים ויש בני אדם זה לא אותו דבר זה לא אותו דבר כמו עקרב נלחם בגלים מוצא מקום יציב על הסלע בלי שיקוי הפלאים שהפך את הדור שלי לצמח עוד יום, עוד יום, עוד יום פעם ידעתי רק לעבוד היום הבנתי איך לעצור אני חושב שזה מרגיש כמו... אופוריה, אופוריה אופוריה מי האמין שנצא מהבור מי האמין שנשרוד את היום מי האמין שנמצא מקום מי האמין שנצא מהבור מי האמין שנשרוד את היום מי האמין שנמצא מקום מי האמין אני שוב פעם מפחד מהסוף כי טוב לי אני שוב פעם מפחד מהסוף כי טוב לי אני מפחד מהסוף כי טוב לי, כי טוב לי, כי טוב
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Sagiv Libra - שגיב ליברה