Bad Vibez - באד וייבז

Lyrics
[פזמון] אם לדבר בכנות אני מונע מאגו נקמה נטו זה השריון שמקיף אותי זה הכעס שבתוכי כי אני לא, כי אני לא יכול יותר עם גוד וייבז, גוד וייבז גוד וייבז, גוד וייבז כי אני לא, כי אני לא יכול יותר עם גוד וייבז, גוד וייבז גוד וייבז, גוד וייבז [בית 1] זה לא מרמור, רק מציאות כואבת יש הרבה קנאה סביב מדורת השבט אם לא רג' אז אין לי דרך אם לא אני אז אין גם מסר לא האמת שאני לא יכול להפסיק לא יודע למה הוא בחר דווקא בי אין לי הרבה אבל יש לי מספיק אז אני ממשיך כי מלא אפסים, אני לא נח אינטרסים, תן וקח ימים טובים, הזמן טס לי הכל עליי, עוד לא נשברתי הכל עליי, עוד לא נשברתי [פזמון] אם לדבר בכנות אני מונע מאגו נקמה נטו זה השריון שמקיף אותי זה הכעס שבתוכי כי אני לא, כי אני לא יכול יותר עם גוד וייבז, גוד וייבז גוד וייבז, גוד וייבז כי אני לא, כי אני לא יכול יותר עם גוד וייבז, גוד וייבז גוד וייבז, גוד וייבז [בית 2] אם לדבר בכנות אני שונא ת'מערכת ת'אנשים ואת איך שהיא עובדת המטרה לשרוף הכל ולהתחיל מאפס אתה צבוע כי אתה חושב שזאת הדרך אתה שקרן כי אתה צריך ת'כסף אתה טיפש שהולך לפי הזרם כן (איי איי) אם לדבר בכנות אני אבוד מדי זין על עצמי ועל כל דור הוואי עוד לא נשברתי והכל עליי איך אפשר שלא לשקוע לתוך באד וייבז, באד וייבז באד וייבז
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Sagiv Libra - שגיב ליברה