Made In Greece

Album cover art for "Made In Greece" by SADAM (GRC)

SADAM (GRC) - Rap, Ελλάδα (Greece)

Made In Greece

0 Plays

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

[Intro] E, hah Πάμε, Κώτσο, πάμε, Κώτσο Άιντε {?} Ha [Verse 1] Βγαίναμε απ' τις φωλιές μας σαν τα γεράκια Για να φωλιάσουμε στης πόλης τ' άβολά της παγκάκια Σ' ένα μνημείο αφήσαμε τα δάκρυα μας παγάκια Amore mio, θέλεις την καρδιά μου; βρες τα κομμάτια Με ένα μου «Εε» (εε) σκορπίζουνε σαν κοράκια Κι αν είσαι μπροστά μου, δεν υπολογίζω φανάρια Μάθαμε πώς πίσω μας να μην αφήνουμε χνάρια Ρωτάνε πώς με τόσα σκατά κοιμάσαι τα βράδια (ehh) Νύχτα έχει τους δικούς της νόμους κι είναι σκληρή (άσ' το) Το κασέρι είναι παγίδα, πέφτουν πάρα πολλοί Κάθε μέρα από τη δύση ως την ανατολή Όλοι κόκκινο και πράσινο, εμείς πορτοκαλί Double G, B, H, made in Greece, North Face Από τον βορρά στον νότο πάλι, back to base Εθνική death race μες στο Mercedes Και μετά από τόσα χρόνια έχω κάτι δουλειές [Chorus] Δεν την ξαναβλέπω εάν του θανατά δεν της λείπω Όταν μαλώνουμε είμαστε σαν άγγελοι και bandito Grande σαν την Ariana μα δε μοιάζει ούτε λίγο Είναι σαν την Αριάδνη, αυτή σέρνει το μίτο Όλο κάτι με τραβάει και ο δρόμος μου μόνο σπάει Αν δεν είναι το άρωμά σου το χέρι των polizei Δεν υπάρχει λόγος κι όμως πάντα θα 'μαι standby Δεν ξαναβγαίνει σαν τη Ν17 1η Μάη [Verse 2] Καπνίζουμε βρομά με tobacco Μέσα μου πίσσα σκοτεινά, βγάζω καπνούς σαν τον δράκο Μέσα απ' το Hugo θα κοπούν αν βάλουν χέρι στον πάκο Θέλει νυστέρι το μυαλό όπως η σκύλα τον πάτο «Συγγνώμη, σε παρακαλώ», δεν έχει, πάτα τον κάτω Τρέχουμε για τα προς το ζην Δευτέρα μέχρι Σαββάτο Όλη η Ελλάδα κολλημένη πάνω απ' το ίδιο πιάτο Κανένας δε χαμογελάει λες και τους πήραν το σμάλτο (χα, χα, χα) Μυρίζει η Ελλάδα το βράδυ, σαν να 'ναι φέτα και λάδι Σαν να 'ναι κόκα, ντουμάνι, σαν τη Σαλούγκα ένα πράμα Μέχρι να βγει το ρημάδι, το φως μετά το σκοτάδι Είμαστε μες στο κοπάδι, λύκοι και πρόβατα μαύρα Οι αμνοί σου σαν σαρκοφάγα με πείνα σαν του '40 Για ένα σακούλι και φράγκα, 7 στα 7 τη 'βδομάδα Σε κατεβάζουν ομάδα, την άσπρη σαν τη σουμάδα Μετά την Καταιγίδα της Ερήμου τέπο λιακάδα [Chorus] Δεν την ξαναβλέπω εάν του θανατά δεν της λείπω Όταν μαλώνουμε είμαστε σαν άγγελοι και bandito Grande σαν την Ariana μα δε μοιάζει ούτε λίγο Είναι σαν την Αριάδνη, αυτή σέρνει το μίτο Όλο κάτι με τραβάει κι ο δρόμος μου μόνο σπάει Αν δεν είναι το άρωμά σου το χέρι των polizei Δεν υπάρχει λόγος, κι όμως πάντα θα 'μαι standby (hey, hey, hey) Δεν ξαναβγαίνει σαν τη Ν17 1η Μάη [Outro] Κάθε σου λέξη ήταν μια κάθειρξη Μου 'γραφες λες και σου παίρναν κατάθεση Άμα με πιάσουνε θα πουν »Ανάσταση» Βρες δικηγόρο στην κωλοκατάσταση ΔΠΘ, R.I.P., Διάσπαση Τα χρόνια του '90 ήτανε κάθαρση Η φτώχεια πάντα τρέχουσα κατάσταση Με τα ακριβά λογότυπα επανάσταση

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • SADAM (GRC)