Waheshni Geddan - واحشني جداً

Album cover art for "Waheshni Geddan - واحشني جداً" by Saber Rebai - صابر الرباعي

Saber Rebai - صابر الرباعي - Pop, Middle East

Waheshni Geddan - واحشني جداً

0 Plays

View ArtistView Album

Lyrics

Language:

[المقطع الأول] الناس قالولي مالك الناس قالولي مالك قلتلهم عادي أبداً قلتلهم عادي أبداً تعبني شوية بعده تعبني شوية بعده لكن دلوقتي أحسن لكن دلوقتي أحسن [اللازمة] بخبي حنيني إليه وبداري إني بحزن بقول مش عايز أشوفه مع إنه واحشني جداً بخبي حنيني إليه وبداري إني بحزن بقول مش عايز أشوفه مع إنه واحشني جداً جداً جداً جداً جداً جداً جداً جداً جداً [المقطع الثاني] أنا لازم أقوله إني بتعب في غيابه عني والكبرياء ظلمني صعبة في بعده الحياة ده أنا حتى لما بغني بيبان في غنايا حزني ماهو قلبه حتة مني إزاي ما أقولش آه ده أنا لازم أقوله إني بتعب في غيابه عني والكبرياء ظلمني صعبة في بعده الحياة ده أنا حتى لما بغني بيبان في غنايا حزني ماهو قلبه حتة مني إزاي ما أقولش آه [اللازمة] بخبي حنيني إليه وبداري إني بحزن بقول مش عايز أشوفه مع إنه واحشني جداً بخبي حنيني إليه وبداري إني بحزن بقول مش عايز أشوفه مع إنه وحشني جداً جداً جداً جداً جداً جداً جداً جداً جداً

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • Hany Abdel Karim - هاني عبد الكريم
  • Mohamed Rahim - محمد رحيم