Boker Hadash - בוקר חדש

Lyrics
[בית 1] רוב הלילה עובר בשתיקה אני לא חושבת שיש סיבה להעיר מתים אם לא נקשיב לתקתוק השעון אפשר יהיה למנוע אסון ולקום אל בוקר חדש [פזמון] כי מה אפשר לעשות מלבד לחכות לחכות שיגיע בוקר חדש מה אפשר לעשות מלבד לחכות בשקט בשקט לבוקר חדש [בית 2] כמה אפשר לפורר סוכר לגרש בכפית את הטעם המר לספר לעצמנו שקרים כי הרעש בחוץ הוא הרעש בפנים אני לא מצליחה להבין איך להבדיל בין שמות ופנים [פזמון] ומה אפשר לעשות מלבד לחכות לחכות שיגיע בוקר חדש מה אפשר לעשות מלבד לחכות בשקט בשקט לבוקר חדש [בית 3] ועכשיו לישון באלכסון הפחד שכך ופינה קצת מקום לבדוק אפשרות של חיים אחרים ואם הייתי נשארת איתך אולי כל זה היה נחסך אבל מי יכול להגיד [פזמון] מה אפשר לעשות מלבד לחכות לחכות שיגיע בוקר חדש מה אפשר לעשות מלבד לחכות בשקט בשקט לבוקר חדש
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Rona Kenan - רונה קינן