ΣΕΝΑΡΙΟ (SENARIO)

Album cover art for "ΣΕΝΑΡΙΟ (SENARIO)" by RICTA & XRS (GRC)

RICTA & XRS (GRC) - Rap, Trap

ΣΕΝΑΡΙΟ (SENARIO)

5.9K Plays

View Album

Lyrics

Language:

[Verse: RICTA] Λέει, γιατί απορούνε στην τηλεόραση πως φτάσαμε ως εδώ Και όλοι οι σπόροι φέτος πιάνονται στα χέρια Που να καταλάβουν τι' ναι να μην παίζει ευρώ Και πως η εύκολη η λύση θα βρεθεί στα νταλαβέρια Γιατί δεν λένε στην τηλεόραση ότι η χώρα που μας άφησαν Βουλιάζει από την φτώχεια την μιζέρια Γαμώ την υψηλή την κοινωνία σας μαλάκες Έχω μίσος ταξικό και έχω στην πλάτη μου μαχαίρια Ό,τι έχω ζήσει, ό,τι έχω κάνει φλώρε που να καταλάβουν Μεγάλωσαν με τα φράγκα του μπαμπά τους Όσοι κάναν κλίκες για να με προλάβουνε Το στόμα τους κλειστό είχαν όταν με είδαν μπροστά τους Ε-εδώ ό,τι γράφουμε το ζούμε Viva για τους φίλους μου όλοι οι υπόλοιποι να πάν να γαμηθούνε Κάνω τσάρκα με το crew μέσα στο range Σε όποιο πάρκο και να πήγα όλοι οι αλήτες μας ακούνε Ταπεινός και πεινασμένος μεγάλωσα στην κρίση Και ξοδεύω τα λεφτά μου δίχως αύριο Βγαίνω από το πρωί και κάνω έλξης στο προαύλιο Γυρνάω στο κελί για να σου γράψω το σενάριο Είμαι από σπόρος κολλημένος γυρνούσα στην Ικτίνου Με ένα κέρατο και ενάμιση γραμμάριο Cargo παντελόνια κρίκους ορειβατικούς Μια περατζάδα μες στο κέντρο απ' το λιμάνι ως το Φάληρο Έχω το στιλ του «δεν μας ξέρεις καλά» Ακόμα βγαίνω μες στο κέντρο μόνος με ακουστικά Έχω το στιλ το παλιό, το στιλ απ' τα κεντρικά Γι' αυτό με σέβεται όλη η πόλη φλώρε κάτσε καλά Έχω ήθος, έχω αρχές έχω μια ιδεολογία Θα σε λούσω με βενζίνα καταχράζεσαι εξουσία Πίστευα και θα πιστεύω πάντα στην αυτοδικία Κωλοδάχτυλα ψηλά γαμιέται (ναι) Είδαν τα μάτια μου πολλά και δεν ξεχνώ Τα παιδία του 2000' είναι εδώ και έχουν φωνή Ξέρουν καλά τι είναι να μην παίζει ευρώ Αφού ο πατέρας τους θα φύγει για δουλεία από το πρωί Έζησα πόλεμους αόρατους και εγώ Και έτσι ο δρόμος μού έμαθε να απολαμβάνω την στιγμή Περάσανε τα χρόνια μπήκαμε όλοι φυλακή Και έτσι τα σίδερα μας μάθανε να είμαστε δυνατοί [Chorus: RICTA] Δεν ξέρω αν έμαθα από τα λάθη μου Μα ξέρω πως τα πάντα μας ανήκουν και όλα έξω είναι κλεμμένα Παλεύω για να βρω μια ηλιαχτίδα στο σκοτάδι μου Δεν είχα ποτέ όνειρα για να πάνε χαμένα Είμαι στην γύρα και έχω τον χάρο στην πλάτη μου Στα αρχίδια μου αν με παίζουν στο πρωινό του ANT1 Αυτό το γράφω για τους φίλους και την πάρτη μου Στην χώρα που μεγάλωσα είναι όλα πουλημένα [Hook: RICTA] Είναι BBQ BBQ στα μούτρα μπουκάλια στα πόδια AK BBQ BBQ ένα κράτος μπουρδέλο η Ελλάδα για πάντα Είναι BBQ BBQ τα πούλησαν όλα δεν κάνουνε πλάκα BBQ BBQ απέναντι θα είμαι ντυμένος στα μαύρα [Verse: XRS] Δεν σταμάτησα το βέρι κάνω και άλλες πράξεις Και δεν μου φτάνουνε τα λόγια θέλω και άλλες πράξεις Και δεν πετάνε τα λεφτά αν δεν τα εισπράξεις Αν δεν βάλεις στην άκρη και δεν μαζέψεις τι θα αλλάξει Και εδώ παλεύουν για συντάξεις Μα είναι εντάξει να έχεις μόνο 600 ευρώ χωρίς τζίνα στο αμάξι Και είναι εντάξει που για μένα φτιάχνω φάση Μέσα από την μουσική μου την ζωή μου να έχω αλλάξει Εε, το ίδιο σενάριο πάντα Θα βγάλω φράγκα να τα ξανακάνω φράγκα Αυτός ο κόσμος θέλει να κάνω τον βλάκα Μα έχω δρόμο στην ψυχή μου από μικρό με κάναν άντρα Και σαν μια μάνα που δακρύζει όταν σκάς κομμάτια Και στον πατέρα που τον κάναμε χίλια κομμάτια Πρόσεχε τι κάνεις γιατί βλέπουν και άλλα μάτια Και όλα τα λάθη μου τα έκανα με κλειστά τα μάτια Ώρες ώρες θέλω να την κάνω Ώρες ώρες πραγματικά δεν ξέρω τι κάνω Τόσα χρόνια φρίκες ευτυχώς λίγο σταμάτησαν Απ' τον εγωισμό έχασα φίλους που με αγάπησαν Ύστερα ένα μάτσο ψεύτες όλοι καλοθελητές τους Το σύστημα με θέλει χαζό και μπαίνω με πατητές Είμαι πιο ξύπνιος από αυτούς δεν θέλω αλλαγές Αν ήσουν μάγκας σαν εμένα ίσως με πάταγες Δεν μου φτάνουνε τα φράγκα θέλω παραπάνω Και δεν μου φτάνουνε όσα δείχνεις κάνε παραπάνω Δεν το παίζω υπεράνω Απλά δεν σκύβω κεφάλι όταν χάνω Κάνω τα πάντα με πλάνο Ξέρω ποιοί λένε για μένα πολλά Μα έχω μπάρες κιλά Γιατί μες στο αίμα μου κυλά τώρα που κάνω Έχω μπει με το κεφάλι ψηλά και το απολαμβάνω Έχω χάσει και έχω βάλει κιλά μα στο ραπ δεν χάνω [Verse: RICTA & XRS ] Ναι, το μυαλό μου στην κομπίνα Γράφω δέκα μπάρες και με αυτές βγάζω τον μήνα Κόβω το κασέρι δεν το αφήνω να με αλλάξει Κάθε μέρα είμαι στην γύρα για να μην το ζω στην πείνα Ε, το μυαλό μου στην κομπίνα Μ' έψαχναν οι μπάτσοι και κοίταζα απ' την κουρτίνα Κάνω ότι πρέπει για να βγω απ' την ρουτίνα Είμαι το παιδί που γνώρισες μέσα από την Αθήνα Από Σαλόνικα Αθήνα Τρώμε τις κοτομπουκιές Μαβίλη στην καντίνα Κόβω το κασέρι δεν το αφήνω να με αλλάξει Όσα φράγκα να βγάλω πίνω μπάφους και ρετσίνα Ε, απ' το πάρκο στην μαρίνα Πίνω γράφω μπάρες με τα πόδια στην πισίνα Ξέρω ότι είναι λάθος δεν το κάνω για βιτρίνα Άλλο τα λεφτά απ' την μουσική και άλλο απ' την ζελατίνα

Rate this song

Rate this song

0/5.0 - 0 Ratings

5
0.0% (0)
4
0.0% (0)
3
0.0% (0)
2
0.0% (0)
1
0.0% (0)

Loading comments...

Credits

Writers
  • XRS (GRC)
  • RICTA