INTRO

Lyrics
Έχω χαλάσει το ιγμόρειο Μας έχουνε στο μικροσκόπιο Πιναν και οι φίλοι μου όπιο Αν θες να χαλάσεις το κάθε σου όνειρο Και αν πάρω φορά Δεν με σταματάει ούτε η μόρα Και άμα κολλήσω έχω 2-3 για να κάνω τωκα Έχω στην γύρα χιλιόμετρα Αν θες πεστα και από κοντά Από κοντά δεν σε είδα να τα λες γι' αυτό πάσα μου άσε τα ζόρικα Άσε τα ζόρικα πιάσε τα βρώμικα Καντο πάσα μου όπως στο 'λεγα Άστα παράνομα πιάσε τα νόμιμα Θα 'ρθουνε ντράβαλα μπόλικα Στον δρόμο δεν μιλά πολύ Ούτε στο τηλ θα 'ρθουν καρφωτή Νομίζουν πως κάνουν και drill Έχω double C, SKG Τρέχω να φτιάξω το μέλλον Να φύγω από αυτό μπουρδέλο Όχι δεν βλέπω συμφέρον Και ούτε θα κάνω κάτι που δεν θέλω Τρέχω να τα βγάλω εις πέρας Μπας και δούμε το βόρειο σελάς Κράζει και βρίζει ο πατέρας Νιώσε το άγχος της κάθε ημέρας Τρέχω να φτιάξω το μέλλον Να φύγω από αυτό το μπουρδέλο Όχι δεν βλέπω συμφέρον Και ούτε θα κάνω κάτι που δεν θέλω
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- RICTA