Επικοινωνούμε (Epikoinonoume)

Lyrics
[Intro: Εισβολέας, Ραψωδός Φιλόλογος] Καλημέρα, καλημέρα Καλημέρα, καληνύχτα (Whoo) (Ay) [Chorus: Εισβολέας, Ραψωδός Φιλόλογος, Εισβολέας & Ραψωδός Φιλόλογος] Ας είναι και αυτό που δίνεις λιγοστό (Uh) Είναι κάτι για ένα μέλλον αδιανώ Το θέμα είναι να αγγίξω ουρανό Να βρώ αυτό που χάνεται Μπρός σαν να επικοινωνώ Στα τόσα ας μη χάνουμε τον σεβασμό Και ας επικοινωνήσουμε έτσι για το yo Ναι μίλα για λίγο στον διπλανό Και ας επικοινωνήσουμε έτσι για το yo Πες του ένα καλημέρα που να'ναι αληθινό Και ας επικοινωνήσουμε έτσι για το yo [Verse 1: Εισβολέας, Ραψωδός Φιλόλογος] Ας αρχίσουμε να λέμε Και όπου καταλήξει Ας δούμε τα ενδότερα μας Να σπάσουν με τη πλήξη Τελευταία χάσαμε το χαμόγελο Την καλημέρα, την συνενόηση την αμοιβαία Μένουμε αμέτοχοι σε θέση τελευταία Και αποχωρούμε οικειοθελώς Πριν να πέσει η αυλαία Ακους τον Λιάκο-Εισβολέα Πολυμήχανο, να προσπαθεί να έρθει κοντά Λες και είναι απίθανο Έξω απο τον λήθαργο Τον απύθμενο που μας βάζει ακόμα πιο βάθια Man στο ακατοίκητο, να βρίσκω αφορμή Να μιλήσω, να γελάσω, να ζήσω, να παίξω σαν μικρό παιδί Ρόλο ανίκητο, πες μου τι θέλεις Και κάνε με να νιώσω μαζι σου Μέλος Αγένης, στην απραξία μην μένεις Ο μεγαλύτερος εχθρός θα πρέπει Μικραίνεις στο βόρειο πόλο ήλιος που δεν ανατέλει Πες μου αν θέλεις κάτι, κάτι απλό και όμορφο Να μην έχει δήθεν και κάποιο σκοπό απώτερο Αυτό το ανώτερο είναι για αυτούς με ανασφάλειες Που θέλουν περισσότερο ξύνωντας επιφάνειες (Whoo) (Ay) [Chorus: Εισβολέας, Ραψωδός Φιλόλογος, Εισβολέας & Ραψωδός Φιλόλογος] Ας είναι και αυτό που δίνεις λιγοστό (Uh) Είναι κάτι για ένα μέλλον αδιανώ Το θέμα είναι να αγγίξω ουρανό Να βρώ αυτό που χάνεται Μπρός σαν να επικοινωνώ Στα τόσα ας μη χάνουμε τον σεβασμό Και ας επικοινωνήσουμε έτσι για το yo Ναι μίλα για λίγο στον διπλανό Και ας επικοινωνήσουμε έτσι για το yo Πες του ένα καλημέρα που να'ναι αληθινό Και ας επικοινωνήσουμε έτσι για το yo [Verse 2: Ραψωδός Φιλόλογος, Εισβολέας] Πως να διαβάσω στα μάτια σου τι μου λες Ποιές ουλές, δεν μπόρω να τις μετρήσω Μα το βλέπω είναι πολλές Πες μου λέξεις και όχι μόνο συλλαβές Δωσ' μου λαβές Να ενωθούμε να μην είμαστε μονάδες χωριστές Ενα μισό και μισό, μισό-μισό Μα και μισό αγαπώ Που δεν βρίσκω τρόπο να πω Για να σ' αγγίξω η γλώσσα μου Που κόκαλα τσάκιζε έμεινε πίσω Γιατί είδε πως είναι να ζείς στο γύψο Επικοινωνώ είτε γελάω είτε πονώ Όταν φλέγεσαι να μ'εχεις κρουνό Δεν διαφωνώ, μόνος μπορείς και μόνος μπορώ Μα είναι καλύτερα αν είμαστε και οι δυό Γι' αυτο έλα κοντά μου κοίτα τι γεμάτη θράκα στράτα Μόνος την περπατώ είκοσι-πέντε χρόνια γεμάτα Γι' αυτο γάμα τα κομμάτια μου Κοίτα με στα μάτια μου Βόλταρε σαν αναστενάρης στα μονοπάτια μου Και ίσως, το μίσος που μέσα σου ήταν Κροίσος Να ναβαγείς είτε να μην βρεθείς έλκεις ανίσος Και ίσως, να μην νιώσεις κατώτερος η ανώτερος Μα ίσως, να μ'αφησεις να σε δω μεσ' το ημίφως (Whoo) (Ay) [Chorus: Εισβολέας, Ραψωδός Φιλόλογος, Εισβολέας & Ραψωδός Φιλόλογος] Ας είναι και αυτό που δίνεις λιγοστό (Uh) Είναι κάτι για ένα μέλλον αδιανώ Το θέμα είναι να αγγίξω ουρανό Να βρώ αυτό που χάνεται Μπρός σαν να επικοινωνώ Στα τόσα ας μη χάνουμε τον σεβασμό Και ας επικοινωνήσουμε έτσι για το yo Ναι μίλα για λίγο στον διπλανό Και ας επικοινωνήσουμε έτσι για το yo Πες του ένα καλημέρα που να'ναι αληθινό Και ας επικοινωνήσουμε έτσι για το yo
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Rapsodos Filologos
- Eisvoleas