Bahess Beih - بحس بيه

Lyrics
[المقطع الأول] ده إيه اللي بحس بيه وأنا بين إيديك عملت إيه إحساس جميل واخدني ليك أغمض عيني أشوف صورتك تجيني في المنام وأقول خيال أصحي ألاقيك [قبل اللازمة] ده إيه اللي بحس بيه وأنا بين إيديك عملت إيه إحساس جميل واخدني ليك أغمض عيني أشوف صورتك تجيني في المنام وأقول خيال أصحي ألاقيك، آه [اللازمة] حياتي كلها من الليلة دي هتبتدي وأهو هو ده اللي حلمت بيه من قد إيه عيونك شوفتها نستني أنا يا حبيبي مين وياك لقيت حلم السنين أخبي ليه؟ [المقطع الثاني] بعيد أو بين إيديك أنا ببقى حاسس باللي فيك وأسرح قوام في اللي إحنا فيه يا آية من الجمال جنبك لقيت القلب قال كل الكلام اللي مداري [قبل اللازمة] ده إيه اللي بحس بيه وأنا بين إيديك عملت إيه إحساس جميل واخدني ليك أغمض عيني أشوف صورتك تجيني في المنام وأقول خيال أصحي ألاقيك، آه [اللازمة] حياتي كلها من الليلة دي هتبتدي وأهو هو ده اللي حلمت بيه من قد إيه عيونك شوفتها نستني أنا يا حبيبي مين وياك لقيت حلم السنين أخبي ليه؟ [الخاتمة] ده إيه اللي بحس بيه وأنا بين إيديك عملت إيه إحساس جميل واخدني ليك
Rate this song
0/5.0 - 0 Ratings
Loading comments...
Credits
- Writers
- Ahmed Gad - أحمد جاد
- Ahmed Hussein - أحمد حسين